Снимкa: Jeep
fallback

Шефът на европейското подразделение на Jeep – Данте Зийли, официално обяви началото на продажбите на второто поколение на компактния кросоувър Jeep Compass. Първите бройки от модела ще бъдат доставени на клиентите през есента, като моделът няма да се сглобява в Италия, където концернът Fiat-Chrysler има заводи, а в Индия.

Американската компания позиционира Compass като директен конкурент на BMW X1 и Аudi Q3, като цените на автомобила ще бъдат подобни на тези на двата немски модела. От Jeep са категорични, че като оборудване, всъдеходни способности, системи за безопасност и асистенти за водача, техният автомобил превъзхожда съперниците си.

На първо време кросоувърът на Jeep ще се предлага в 3 нива на оборудване - Longitude, Limited и Trailhawk (с изразени всъдеходни способности), а в началото на 2018 г. ще се появи и версия Sport. За модела се предвижда както вариант само с предно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела.

При новия Jeep Compass клиентът ще може да избира между 4 двигателя. Това са два бензинови турбомотора MultiAir2, развиващи 140 и 170 к.с., както и два турбодизела MultiJett. По-малкият е 1,6-литров със 120 к.с. и 320 Нм въртящ момент, а по-големият – 2,0-литров със 140 к.с. и 350 Нм.

По-малките бензинов и дизелов агрегат се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, докато при двата по-мощни мотора налице е 9-степенен автомат. Системата 4х4 също ще е достъпна само за по-големите двигатели. Тя разполага с 4 режима на работа при – Auto (автоматичен), Snow (сняг), Sand (пясък) и Mud (кал), а при версията Trailhawk ще има и пети – Rock (скали).

Още новини за автомобили четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

Анонимен

преди 6 години

До Българина 2"15г назад от останалите концерни" Как го реши това? Виж за Рено с дачийте им по-съм съгласен. Пък те китайците нищо не създават, те само копират.

3

бачо Илия

преди 6 години

Това по скоро е класа на Сузуки Витара, само дето е с малко по мощни двигатели, а пък щом няма двигател 100 коня да влиза в малкия данък, не е интересно за нашего брата.

2

Българина

преди 6 години

Италянците си испяха песента в автоиндустрията, последни напъни преди китайците или германците да ги купят. Тотално технологично изоставане 15г назад от останалите концерни и все още мноого спорно индийско качество.

fallback