Снимкa: Humvee Export
fallback

През 2006 година американският автомобилен гигант General Motors обяви плановете си да спре производството на Hummer H1 – цивилната версия на популярния военен джип, която бе на пазара цели 24 години. Заради новите стандарти за въглеродните емисии моделът бе свален от конвейера през юли 2006.

Сега обаче компанията, която бившият шеф на GM Боб Люц създаде – VLF Automotive, връща култовия H1 на пазара. Тъй като бранда “Hummer” все още е собственост на General Motors обаче, VLF ще кръстят новата си машина Humvee C-Series.

Възродената офроуд икона е идея на Humvee Export – група от петима предприемачи и фенове на Hummer. Те се свързали с VLF и разказали за идеята си, която се оказала не чак толкова налудничава. Джиповете трябвало да се сглобяват от VLF, а двигателите и скоростните кутии щели да бъдат доставяни от General Motors.

Подробности за завръщането на култовия модел четете в AutoMedia.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

16

Веско

преди 6 години

Ама как ги измисляте тия заглавия, не спирам да се чудя. Че ви е беден речника е ясно, но напишете: Грозния, Ръбатия или Големия. Откъде накъде "култов"!? За кое племе е култ това недоразумение и защо? А пък "офроуд икона" направо изби рибата. Вилиса - ясно. За Ленд Роувър или Ланд Крюизер бива, но за това!!!

15

Анонимен

преди 6 години

Преди години имаше един Хамър и стоя около половин година паркиран на почти едно и също място с надпис продава се , собственикът му го местеше от време на време ,за да не го глобят и така докато го разкара , ... Има други високо проходими автомобили по-добри от този .

14

байхейс

преди 6 години

До До 6F-150 го карат само вехтошари и мексиканци - чистачи на басейни и градинари

fallback