Снимка: Ford
fallback

Европейското подразделение на Ford представи снощи новата версия на Fiesta, която излиза на пазара като модел от 2018 г.

Популярният компактен модел получава промени в дизайна - нови фарове и по-заоблени форми на предницата и така все повече започва да прилича на по-големия си брат Focus.

Моделното семейство на Fiesta се допълва от нов вариант – Active. Той представлява повдигна вариант на Fiesta с малко по-високо окачване и пластмасови защитни елементи по екстериора. От компанията твърдят, че основната му целева група ще се състои от хора, които търсят компактен градски автомобил, който не се плаши от високите бордюри.

1.0-литровият бензинов двигател EcoBoost, който донесе поредица отличия на Ford, вече разполага и със система за деактивиране на един от трите му цилиндъра. Тази мярка се използва за икономия на гориво, а системата гаси и пали цилиндъра изключително бързо – за 14 милисекунди, като двумасов маховик се грижи за това моторът да продължи да работи плавно и без излишни вибрации, макар и на два цилиндъра.

От Ford уточняват, че системата се използва в режим на работа на двигателя до 4500 об/мин.

Fiesta става първият модел на Ford, който получава висококачествената аудио система B&O Play, а в интериора са намерили място нов тъчскрийн с висока резолюция, както и новата мултимедийна система Sync 3.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

уау

преди 7 години

До Партиен членРазбирам защо се изказваш така неподготвен и дрънкаш такива глупости-понеже си партиен член !

5

До 3

преди 7 години

Аз си купих нова Фиеста от дилър Януари 2011 - 1.4i бензин 98 к.с. 4 цилиндъра ръчни скорости, вече е на 132 600 км - харчи ми 6-7 на сто.

4

Аз

преди 7 години

Всичко е много хубаво, но ако сикат да я наложат на пазара трябва да помислят и за 4x4 вариант, нещо в което Форд доста изостават. Пазарът в Европа търси компактен 4x4 кросоувър, какъвто Форд към момента не могат да предложат. Новият EcoSport e само с предно, а Кугата е подигравка и като цена и като възможности. Време е и за хибриден двигател, защото инвестиции в бензинов са си загуба на време и пари, предвид тенденьиите в Европа.

fallback