Снимка: Toyota
fallback

Тoyota измисли нов способ, за да сближи своите автомобили с техните собственици. Това ще стане с помощта на социалните мрежи – машината ще се свързва с тях и ще анализира профила на шофьора си, за да може да се настрои спрямо желанията му, съобщава Cartimes.

Инженерите на японския производител са категорични, че ако на електронните системи на борда на автомобила бъде даден достъп до акаунта на водача, те ще могат да анализират неговите предпочитания. Така превозното средство ще е наясно с кулинарните и музикални вкусове на своя собственик, с любимите му маршрути за придвижване, както и с емоционалното му състояние.

След като бъде направен анализ на всички данни, автомобилът ще може самостоятелно да предлага на собственика си музикален съпровод при пътуването, който да бъде съобразен с настроението му. Или пък ще може да избира крайна точка на маршрута, без да използва навигацията, като ще разчита на ежедневното разписание на водача.

Развитието на технологията ще позволи на превозното средство дори да избира подходящи заведения за хранене по време на пътуването, като се съобразява изцяло с кулинарните предпочитания на собственика си. За целта автомобилът ще се уведомява предварително за работното време на всеки ресторант или закусвалня по маршрута.

В Toyota смятат, че единственото препятствие по реализиране на подобен обмен на данни може да се окаже патологичния стремеж на някои хора към секретност в интернет пространството. Подобни хора нямат акаунти в социалните мрежи и това може да се окаже проблем за техните автомобили за бъдеще.

Още автомобили - в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

5

do 5

преди 7 години

Нали знаеш, че това което казваш е светотатсво в този Форум. Тоьота е най-великата марка и определено нечуплива според няко крату.ни подвизаващи се в този форум. Виж, ако беше плюл по някоя немска марка, тогава щеше да получиш повече плюсове, а не само моя! :D

4

Хех

преди 7 години

"Тойота измисли нов начин да увеличи доходите си, като реши да се включи в "агресивният" маркетинг посредством проучване, събиране и търговия на данни за потребителите си". Аз на тази марка и теглих кръст след като трите ни служебни Яриса прецакаха съединители между 80 000 и 100 000 км. едновременно почти. Все едно че бяха програмирани да го направят. А като пробвах на тест драйв новият RAV4 и особенно като разбрах колко гори... За мен Тойота е минало.

3

Анонимен

преди 7 години

"Ако някой ден Тойота се опита да ми продаде такава кола, моментъално й тегля кръст като марка занапред!"На мене първата ми работа ще е да й прекъсна връзката с интернет. Завинаги.

fallback