Снимка: Ройтерс
fallback

Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ.

Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил.

Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%.

Ето и останалите марки в топ 10:

4. Toyota: 63,5%
5. Kia: 63,2 %
6. Hyundai: 61,3%
7. Nissan: 61,1%
8. Chevrolet: 60,7%
9. Lexus: 60,7%
10. Honda: 59,9%

При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover, следван от Mercedes-Benz S-Class.

Пълната класация вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

12

Мнение

преди 8 години

И на мен ми харесва Субару.Я вижте каква хубава емблема има!

11

:)

преди 8 години

Като веднъж си избрал Субару, поне не е необходимо да се интересуваш вече от коли и да си губиш времето в избор. Когато остарее и решиш да я сменяш просто си купуваш от същото. А и сега им е силния сезон:) сняг, кал, дупки, бабуни, коловози, просото перфектен път за Субито.

10

Пижо

преди 8 години

Нямя нито един французин в списъка,ха ха ха...

fallback