Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ.
Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил.
Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%.
Ето и останалите марки в топ 10:
4. Toyota: 63,5%
5. Kia: 63,2 %
6. Hyundai: 61,3%
7. Nissan: 61,1%
8. Chevrolet: 60,7%
9. Lexus: 60,7%
10. Honda: 59,9%
При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover, следван от Mercedes-Benz S-Class.
Пълната класация вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
12
Мнение
преди 8 годиниИ на мен ми харесва Субару.Я вижте каква хубава емблема има!
11
:)
преди 8 годиниКато веднъж си избрал Субару, поне не е необходимо да се интересуваш вече от коли и да си губиш времето в избор. Когато остарее и решиш да я сменяш просто си купуваш от същото. А и сега им е силния сезон:) сняг, кал, дупки, бабуни, коловози, просото перфектен път за Субито.
10
Пижо
преди 8 годиниНямя нито един французин в списъка,ха ха ха...