Като веднъж си избрал Субару, поне не е необходимо да се интересуваш вече от коли и да си губиш времето в избор. Когато остарее и решиш да я сменяш просто си купуваш от същото. А и сега им е силния сезон:) сняг, кал, дупки, бабуни, коловози, просото перфектен път за Субито.
На теб ли да вярвам или на Германските технически прегледи дето първите места по здравина са само японски коли, в това число Субару. А на мен не ми харесват Ауди дето са кръгли като балони или бъркачка за бетон. Дизайнът е въпрос на предпочитания.На теб не ти харесва Субару, на мен ми харесва.
Зомбаро, за безмозъчни зомбита да дават по една чанта пари за части с мито внос от Япония. Качеството, абсолютен средняк и по-зле биалетки се сменят по българските пътища през година (Forester и Outback)... Вътрешен интериор - прави ръбове, все едно караш лада, ама правена от по пиян руснак, дето не е могъл да уцели 2 ръба да изправи... Пълен смях са тия "автомобили"
До Фермера Третата ми кола и първа след 1989 бе Субару Леоне . Взех си я от Йостеррайх през 1994 г , после имах и Статион стария модел . Наистина са добри , но частите са кът за старите модели и полуоските им даваха дефекти . Новите модели са за " елита " .
Познайте кои са с най-малко лоялни собственици?помощен въпрос: кои масово си смениха возилата след падането на Берлинската стена?
Колите с най-лоялни собственици