Снимка: АвтоВаз
fallback

Интересът към напълно новия модел на Lada - Vesta, надминава очакванията на компанията производител, съобщават руските медии. Само за денонощие са били продадени над 2000 екземпляра от модела, въпреки че цените му превишават тези на повечето конкуренти.

Най-достъпната Lada Vesta струва 514 000 рубли в Русия, което е приблизително 14 500 лв. Основният интерес на клиентите обаче е насочен към по-скъпите модификации Comfort и Luxe, които започват от съответно 570 000 и 609 000 рубли (приблизително 16 000 и 17 100 лв).

Един от основните конкуренти, който използва и почти аналогични технологии, е Renault Logan. Цената на този автомобил в Русия започва от само 379 000 рубли, или около 10 650 лв. Стартовата цена на Hyundai Solaris е 505 900 рубли (14 200 лв.), на Kia Rio - 499 900 рубли (14 000 лв.), на Citroen C-Elysse - 479 900 рубли (13 500 лв.), на Peugeot 301 - 514 900 рубли (14 500 лв.).

Според руските медии, успехът на Vesta се дължи на няколко фактора, сред които е и емблемата, която носи. Руснаците имат сантимент към родното си производство, като много от тях вече са имали поне един автомобил Lada.

Модерният дизайн на автомобила, дело на Стив Матин, също се посочва като сериозен аргумент за покупка. За добрия старт на продажбите роля изиграва и богатото за сегмента оборудване. При най-достъпния модел то включва две предни въздушни възглавници, серво на волана, ABS, ESC, EBD, предни електрически стъкла, дневни светлини, централно заключване, бордови компютър др. При по-скъпите версии са налични екстри като фарове против мъгла, камера за движение на заден ход, автопилот, инфо-развлекателна система с тъч екран, 16-цолови колела, датчик за дъжд и др.

При всички модификации обаче двигателят един и същ. Той е бензинов с обем 1,6 литра и мощност 106 к.с. Агрегатът е достъпен с 5-степенни ръчна или автоматична кутии. На по-късен етап ще бъде предложен двигател със същия обем и мощност 114 к.с.

Снимки и още информация за Lada Vesta вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

55

Васо

преди 8 години

От всички писаници за тази кола не разбрах дали е проектирана с някакво усилване за лошите руски пътища. И колко години е гаранцията против корозия. Та да имаме интерес и ние да я купуваме. Щото цената е приемлива за нова кола.

54

До номер 55

преди 8 години

Така е с цената, защото тези модели се произвеждат в Русия. Заводът на "Лада" е собственост на Рено-Нисан Алианс. Но производството е местно т.е. използват си свои суровини и труд. Мисля, само двигателите си ги внасят. Предвид забраната н аПутин да се нася каквото и да е от ЕС, може и да са започнали да ги правят и тях там. Дали ще се появи в Европа - не знам. По-скоро смятам, че няма. Тук от групата залагат на Дачия и няма да допуснат "канибализъм" между моделите.

53

Lada Urban брой1

преди 8 години

През 2015 г. автомобила посочен по-горе в името на поста излиза Серийно от завода без подкалници :) Питам в магазина: така не се ли цапат двигателя и фаровете с кал и *** ? Отговор: а, да, цапат се, ама не й пречи, работи си нормално и така :) :) Та реших и я поръчах, до месец ще я доставят. Цвят сив металик, серво, ABS, лети джанти, подгряване на седалките - имат напредък братушките. Предния ми автомобил - Лада 1500 - на 30 г. и на 540 хил. км. влезе в Надин на собствен ход :)

fallback