Снимка: BMW
fallback

Компанията BMW официално показа новото поколение на флагмана си 7-Series. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил, а също така и система за автоматично паркиране, при която водачът не трябва да присъства в салона на лимузината.

Габаритите на новата "седмица" са дължина от 5098 мм, широчина – 1902 мм и височина – 1478 мм. Разстоянието между двете оси се запазва като при предишното поколение – 3070 мм при стандартния седан и 3210 мм при модификацията с удължена база.

Версията с удължено шаси е със 139 мм по-дълга от стандартната – 5237 мм. Това е с 18 мм повече от дългата база при предишната генерация на модела. Разстоянието между предните колела при седана е пораснало с 8 мм, а при задните – с 4 мм. Разпределението на масата между двете оси е 50:50.

В конструкцията на новото 7-Series са използвани армирани въглеродни нишки, благодарение на което моделът е "отслабнал” със 130 кг. От композитни материали са направени предната и задната стойки, както и централния панел на каросерията. Вратите и покривът на седана са от алуминий.

С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.

Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.

Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.

Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.

Още информация и снимки вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

V

преди 8 години

Споменатото в последните две изречения се прави от едни бауши ;)

3

Пешко

преди 8 години

Аз си предпочитам Жигата

2

Сандо

преди 8 години

лимозина ... за чичаци

fallback