Снимка: YouTube
fallback

Времето на народния автомобил от ГДР - "Трабант", отдавна отмина, но той все още има много фенове. Изданието Autoevolution разкрива поредния проект за тунинговане на легендарния автомобил. Интересното е, че той е дело на българско ателие, носещо забавното име "Kokonja".

Проектът на българите носи името "Трабант" RS, като разчита на двигател от Fiat Coupe с мощност 220 к.с. А това е с около 10 пъти повече от първото поколение на модела. То се оборудва с двигател с обем 0.5 литра и мощност 18 к.с., като малко по-късно той "нараства" до 0.6 литра и 26 к.с.

Не се уточнява обаче колко по-тежък е "българският Трабант". Заводската версия на машината тежи само 600 кг, като според информацията дори намесата на хората от "Kokonja" едва ли е увеличила значително това тегло. В същото време обаче автомобилът може да се похвали с впечатляващо съотношение "маса-мощност".

Полученият "Трабант" RS е оборудван със спирачна система Brembo и спортно окачване. Доработен е и външният вид на автомобила - той е боядисан в яркосиньо и е оборудван с големи джанти. В салона, който е изцяло променен, има кожа и алкантара.

Не се съобщава колко време и средства е погълнал този проект. Не е ясно и за кого е правен той. От видеото обаче се вижда пернишки регистрационен номер.

Още снимки и видео на Trabant RS вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

18

sa6

преди 10 години

Тоя трабант чичо Жоро го прави от как се помня.. и преди години беше с двигател от 316ка

17

аз

преди 10 години

До АнонименХаха! Как ли пък не - тоя трабант ме е изпреварвал, докато аз карах със 180+... не ми се стори да се клати.

16

Анонимен

преди 10 години

Само вижте името на ателието и .......... Ко?Аааа ние.*** селска БиеГие .

fallback