Снимка: AutoMedia.bg
fallback

Новото Porsche 911 GT2 трябва да бъде най-бързото 911 в историята на модела, поне до излизането на версията GT2 RS. Модификацията с индекс 991 вече е напълно готова и германският производител я тества на Северната дъга на „Нюрбургринг”.

Всъщност Porsche 911 GT2 ще наследи голяма част от компонентите на Turbo S. Сред тях е боксеровият 3.8-литров би-турбо мотор, чиято мощност ще бъде 560 к.с., както и шасито с четири завиващи колела.

Разликите между двете модификации са в голямото стационарно задно антикрило и по-големите калници при GT2. Освен това заснетият на пистата автомобил е с различно по-твърдо окачване, а също така е и по-лек от Turbo S - с около 200 кг. Намаляването на теглото е постигнато благодарение на олекотените предни седалки, елементи по каросерията, фарове, акумулатор и др.

От 0 до 100 км/ч Porsche 911 GT2, което разчита на 7-степенна роботизирана скоростна кутия PDK (при предишното GT2, серия 997, трансмисията беше механична), ускорява за 3.4 секунди, а максималната му скорост се очаква да бъде около 330 км/ч.

Засега няма официално потвърждение кога ще бъде световната премиера на автомобила. Най-вероятно това ще стане на автомобилното изложение в Женева през март 2014 г.

Още снимки вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

5

Анонимен

преди 10 години

Не става за риболов!

4

Анонимен

преди 10 години

Сега с тази нова магистрала, като го настъпя и за няма и час на морето. Почвам да спестявам моментално за туй животно.

3

До 2

преди 10 години

Нормално е, тук говорим за "завиване" на задните колела с нещо от сорта на максимум от 1.5 градуса. Незабележимо за просто око, но при висока скорост и завои, помага доста.

fallback