Снимка: AutoMedia.bg
fallback

Руската компания АвтоВАЗ е подготвила нова модификация на модела Lada Niva, която ще носи името Taiga. Всъдеходът ще се предлага на германския пазар и ще бъде оборудван със задвижване 4х4, както и с някои допълнителни подобрения, съобщава германският сайт на Lada.

Новост при Taiga e наличието на ABS система, хидравлична кормилна рейка, електронно управление на дроселовата клапа, както и стоманени защитни детайли на праговете и на долната част от каросерията. Преработени са и чистачките на предното стъкло, които досега срещаха неодобрението на германските клиенти.

Цените на Niva Taiga стартират от 10 990 евро в зависимост от оборудването. В Lada обръщат сериозно внимание на немския пазар, където само преди няколко месеца предложиха специална версия на автомобила с удължена гаранция - 4x4 Original Spezial.

Модификацията се предлага с 3-годишно безплатно обслужване, както и със сервизна помощ при възникнала повреда на пътя.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

50

Анонимен

преди 11 години

До ексУмен за 2012 година РУСИЯ произведе повече нови коли от Германия над 2 500 000 Не пиши ако си *** В момента почнаха новите самолети сухой 100 Вече са произвели 32 бройки и имат поръчки за около 30 И това са самолети а не колела Лада нива съм я виждал в калта как изяде една японска барака и я направи смешна А и имат толкова пари ,че НЕ ИМ РАЗРЕШИХА ДА КУПЯТ ОПЕЛ когато го поискаха Немците се изплашиха ,че руснаците по малко ще ги купят целите Резервите им са за над 300 000 000 000

49

До 57

преди 11 години

А ти умнико, я ми кажи на кои самолети им е забранено да кацат по европейските летища, защото не отговарят на никакви европейски норми???

48

До SHOP-a

преди 11 години

До ShopШопе, ти май някъде се пишеше пилот. Виждам, че си знаяч по всичко. При това дежурен писач, активен форумец. Просто като на заплата. А може и така да е. Сега умнико, разрови се из гънките на необятния си мозък и кажи кой прави всеракурсни самолетни двигатели от класата на АЛ41Ф1 и следващите "изделие 117С" и "129"? Сами, без помощ от останалия свят. F-35 се прави с усилията на 6 страни. Отидоха да се консултират с бюрото "Яковлев". Юрофайтър се прави от 4 високоиндустриални страни. Е и?

fallback