Концептуалният модел Impression Снимкa: Руссо-Балт
fallback

Участниците в проекта „Кортеж”, който трябва да създаде напълно нова гама модели за руския елит, обмислят създаването на напълно нова марка. Това разкриха медиите в Русия, според които вариантите са два – възраждане на бранда "Руссо-Балт" или пускането на напълно нов, който ще се казва "Орел".

Според участници в проекта в логото на новата марка ще бъде включен гербът на Руската Федерация, но за целта трябва да бъде променен указ на президента от 1993 г., който ограничава неговото използване. Проблем може да се окаже и фактът, че в логото на "Руссо-Балт" също има двуглав орел, както и в герба на Русия.

Марката "Руссо-Балт" е създадена още през ХIX век в Рига, а през 1909 г. пуска първия си автомобил. До 1918 г. са произведени общо над 600 леки коли, но след революцията заводът й е преместен край Москва. Тогава "Руссо-Балт" започва да се занимава с производство на военна техника.

За "Руссо-Балт" започва да се говори през 2006 г., когато на изложението в Женева възродената от бизнесмените Владимир Райхилин и Виктор Такнов компания показва концептуалния модел Impression. По това време двамата предлагат да създадат лимузина за президента на Русия, която да бъде на основата на Rolls-Royce Phantom, но никой не проявява интерес към подобно нещо.

В момента "Руссо-Балт" не е сред фирмите, които участват в проекта „Кортеж”, но нейните собственици са готови да обсъдят евентуалното си включване в него. По проекта освен ГАЗ работят още компаниите ЗИЛ и Marussia Motors, както и Научно-изследователският автомобилен и моторен институт (НАМИ).

Още снимки и информация вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

Анонимен

преди 11 години

Haltestelle разбира. Респект!

12

Сакън!

преди 11 години

Недей,щото доста столици в Европа са виждали руско по улиците си...с купол!

11

mitko

преди 11 години

Преди години две млади момчета представиха на ръководството на ВАЗ прототип на кола-Формула Уно,която можеше да стане сериа след резица "поправки".Старчетата - конструктори им казаха,че са луди и това било за загниващия капитализъм,с високи цени.Отговор на момчетата-при сериа от 25 000 коли годишно-цената ще е 4 200 долара...Сега1вече солиден чичко,едно от момчетата и в Pininfarina===

fallback