13

Анонимен

преди 11 години

Haltestelle разбира. Респект!

12

Сакън!

преди 11 години

Недей,щото доста столици в Европа са виждали руско по улиците си...с купол!

11

mitko

преди 11 години

Преди години две млади момчета представиха на ръководството на ВАЗ прототип на кола-Формула Уно,която можеше да стане сериа след резица "поправки".Старчетата - конструктори им казаха,че са луди и това било за загниващия капитализъм,с високи цени.Отговор на момчетата-при сериа от 25 000 коли годишно-цената ще е 4 200 долара...Сега1вече солиден чичко,едно от момчетата и в Pininfarina===

10

Анонимен

преди 11 години

Тая сутрин видях във вестника обява за коли за скрап. Познайте каква кола имаше на снимката.Иначе това на снимката прилича на увреден Вейрон. И хайде стига с тези снимки и рисунки. Кога ще видим нещо руско по улиците?

9

Haltestell

преди 11 години

Извинявам се за случайно допуснати грешки. Иначе мнението ми е казано, за двуглавия орел нямам мнение. Пък НАМИ-01 е един красив автомобил от 30-те, направили са няколко броя. И самата статия товори за същото. Английският Фантом на ролса щи им бъдел платформа. Ще възраждат "бранда" (виж кви думи знаем, демек, тва марка кво беше?) "Опел". Ами че и м България се търкаляха няколко червени "Москвич"401 с блокове с опелови качествени щемпели. А онзи с москвича да каже осмак, дванайстак ли е, или 403

8

Haltestelle

преди 11 години

Да бе, никой не казва нищо. Аз съм калпам летен шовьор с книжка от 61 г. и интереси от 51 г. към авто-мото-трак-делото от досовско време. Но като подкарам Бравата на сина ми или някоя служебна бричка Деу, Хюндай и т.п. е съвсем друго нещо.А СССР е изкарал войната със ЗИС-5, премествайки завода на Урал и заменяйки щанцованите красиви калници със заварени ъглести, които познаваме от филмите. И още "полуторки" ГАЗ-АА, емки (ГАЗ-М-1 Молотовец Первый) и англо-американски ленд-лийз.

7

До 2

преди 11 години

Ами какво да ти кажа. Предлага се статия. Под нея има място за коментари. Явно мястото е оставена с нарочната цел всеки да си изкаже мнението по повод статията. Явно и това ти е неясно.

6

Haltestelle

преди 11 години

Исках да покажа чрез цитиране на книгата "Автомобили страны Советов" и "За рулем", че в Русия, тем паче СССР, никога не е създаван оригинален автомобил, като Форд Т, Фиат 124 или Уно, Опел Капитен, дори Остап Бендер се вози в "Испано Суиза". Водка правят, но не и автомобили. Първият съветски трактор също е "Фордзон-Путиловец". УралЗИС и "Победа" са студебейкъри, и т.н. и т.п. Самарата беше далечен отглас на Фиат 131 Мирафиори.Иначе частите са евтини, и аз си държа една LADA 1200S да карам тор

5

москвич 412 форсе..

преди 11 години

Моя москвич е на 34 години,гаражен е,няма никаква електроника и в студа си ми пали от рас...и неам никви ядове...

4

Haltestelle

преди 11 години

Преди 25 г. Горбачов посети ВАЗ и им даде поръчение да станат водещи в автомобилната мода.Руссо-Балт е всички друго, не и руски. Латвия е била пълна с германци и евреи.МЗМА (АЗЛК, ликвидираният завод за москвичи) е по лиценз на Адам Опел АГ от 1940 г. Москвич 400/401 е Опел Олимпия.ГАЗ е Форд (ГАЗ-А, Форд-А, ГАЗ-АА, Форд-АА, ГАЗ-12 е нещо по-различно, ГАЗ-13 "Чайка" е трътлеста чайка)КАМАЗ е американо-френски хибрид и технологияЯАЗ и МАЗ възникват на базата на Лейланд и други английски прои

3

практик

преди 11 години

До yesМи аз си карам един Москвич Алеко и съм много доволен. Части - има, цени - ниски, а като се сложи и това, че не се чупи лесно - карайте си западните трошки.

2

Анонимен

преди 11 години

ако какво ще правят българите ,разбира се ще продължат да се спускат надолу ,надолу в калта

1

Анонимен

преди 11 години

Това определено не става. Няма смислен завършен вид. Просто поредната рисунка. Не знам защо постоянно ни замеряте с подобни неща. Плюс това показаното нещо въобще не може да участва в какъвто и да е кортеж или церемонии.