Снимка: AutoMedia.bg
fallback

Компанията Nissan официално разкри четвъртото поколение на Pathfinder. Изненадващо моделът не бе показан на някое от предстоящите до края на годината големи автомобилни изложения.

Вместо това японците пуснаха фотосесия, направена в Ню Йорк и неговите околности. Новият кросовър се е сдобил с V6 мотор с мощност 260 к.с., както и със система за задвижване на четирите колела All Mode 4x4. Освен това машината е и по-икономична.

Трансформацията на Pathfinder от всъдеход в кросовър се обяснява с факта, че пазарът на първия тим автомобили в световен мащаб намалява. Просто клиентите предпочитат по-икономични и по-лесно управляеми машини.

Въпреки това от Nissan категорични, че новото поколение на Pathfinder е запазил впечатляващите си оф-роуд възможности.

Новият модел е на модулната платформа на Infiniti JX, който бе представен миналата есен. Тя се използва и за Nissan Murano, като благодарение на нея кросовърът е станал с около 230 кг. по-лек от предишното поколение. Сега тежестта му е 1946 кг.

Базовият агрегат е бензинов, 6-цилиндров мотор с обем 3.5 литра и мощност 260 к.с. Той е комбиниран с безстепенна вариаторна трансмисия Xtronic.

Машината се предлага както с предно предаване, така и с фирмената система за задвижване на четирите колела All Mode 4x4. От Nissan са категорични, че благодарение на новата трансмисия Pathfinder е станал с 30 % по-икономичен и сега версията с All Mode 4x4 харчи 11.2 л/100 км.

Освен това Nissan Pathfinder вече разполага със салон със 7 места. Той се предлага със специалната система за трансформация EZ Flex, която позволява пренареждане на интериора.

Като опции се предлагат подгряване на волана, предни седалки с вентилация, навигационна система, аудио-система Bose, камера за движение на заден ход и развлекателна система за седящите на задните седалки пасажери.

Още снимки на новия Nissan вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

нисан

преди 6 години

Тераното ми дълга база тежи 1860кг тоя зализан сув е по тежък да не говорим за излизане извон пътя по добре висока баничарка пони е по евтино.

9

Транспортер

преди 11 години

На външен вид кефи,но е някво нас*ано SUV,а не джип!Могат да си разправят колкото искат,че запазил офф-роуд възможности,но една ладичка ги има същите,че и по-добри...за съжаление колегата по-долу е прав - рено съсипаха хубавата марка и хубавите джипове...Няма вече Патрол,Терано и Патфайндър - сега са само история...Да хванат да се гръмнат тия франсета,никога не са могли да правят техника...Само Тойота ЛендКрузер остана истински джип висок клас,но с тая цена,само на картинка можем да го гледаме:(

8

posetitelia

преди 11 години

определено стария повече ми харесва...Този прилича на Hyundai Santafe :X

fallback