Кабриолетът на Москвич. Снимка: AutoMedia.bg
fallback
Проектирането на всеки автомобил започва на чертожната дъска. След това се прави макет, а накрая прототип, който се развива до сериен автомобил.
 
Не винаги обаче прототипите успяват да се превърнат в серийни модели. Това зависи от редица фактори, чрез които производителите преценяват до колко моделът би имал успех на пазара.

Въпреки че по времето на Съветския съюз пазарният успех на всеки модел е неизбежен, тъй като конкуренция на практика липсва, руските инженери създават редица експериментални автомобили, които никога не стигат до серийно производство.

Сред тях са кабриолетът Москвич 408 Турист от 1964 година, комбито ВАЗ 2103, микробусът Москвич А9 и моделът ВАЗ-2103 Porsche, създаден през 1976 година, в сътрудничество с Porsche. Возилото е стандартна Лада, с леки модификации в екстериора.

Още информация и снимки на тези модели вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

161

дедо Боби

преди 12 години

Аз имам Москвич 412 на 33 години.Гаражен е,няма никаква електроника,има само 6 бушона,изобщо не е изгнил,мотора има само един ремонт,работи си и нямам никакви проблеми.За мен няма лоши коли а има лоши стопани и калпави шофьори......

160

mdaaaaa

преди 12 години

do 177---ti wqrwash li si kato pishesh towa???????

159

Анонимен

преди 12 години

До 164Винаги нови, и никога руски. Сега доволен ли си?

fallback