Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Изграждането на детски кътове на работното място не е редно изобщо като идея. Не се правят компании, за да се създават ясли и детски градини. Кандидатстването, дори олекотено, ще отнеме страшно много време и енергия. Това каза Мартин Димитров, изпълнителен директор на рекламната агенция Nitram, в предаването “Бизнес старт” с водещ Живка Попатанасова по Bloomberg TV Bulgaria.

Димитров коментира темата в контекста на нов проект на социалното министерство за изграждане на детски кътове на работното място, като от безплатната услуга ще могат да се възползват родители от над 200 фирми у нас.

По думите на Димитров проблемът с недостига на места в яслите и детстките градини у нас, основно в София, не трябва да се прехвърля към съучастие с компаниите. “Има големи компании, които имат детски градини, но не всички дружества могат да си го позволят”, отбеляза той.

Друга тема, на която гостът се спря, е отражението на пандемията върху рекламната индустрия. Той посочи, че коронакризата е довела до сериозно свиване в сектора, което не е най-големият проблем.

"Рекламата по принцип е бизнес, който много често изпада в кризи”, обясни той

Според Димитров притеснителното е, че няма никакво планиране - нито здравно, нито икономическо заради липсата на предвидимост. “Това са предизвикателства, които са нерешими от рекламната индустрия. Тя трябва просто да изчака и да се съобрази”, смята той.

Експертът посочи, че традиционно октомври-декември е най-силното тримесечие на индустрията, независимо къде се намира. Той обаче не очаква последните три месеца на годината да понижат значително годишния спад в нея, който Димитров прогнозира, че ще е между 25 и 30%.

Вижте целия разговор във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase