Пичове, здравината на един автомобил не е най-важното нещо, когато имаш пари да си позволиш ремонти.Ако здравината беше най-важното щях да си купя танк. :)За мен примерно много по-важни от здравината са визията и возията.А, в това отношение японските автомобили не са сред най-престижните.
Явно тойота им е най големия рекламодател на тия. Всяка такава класажия може да беде проведена по начин по който да изкара че даден продукт е по добър от друг. Утре някоя друга класация може да искара корейските автомобили най здрави а вдругиден трета клация да покаже, че най сполучлива е някоя немска марка.
До 16. Разправяй ги тези на старата ми шапка. И в гаража само да си го държал повече ремонти си му направил.
Плюс на немеца от мен за поста, но за съжаление и в Щутгарт не правят такива класико. Всичко е в историята, пичове. И в Мюнхен е същото, и в Инголщад и така.
Пичове,машината от Щутгарт е истината,к'ва тойота,к'ъв лексус,къде изобщо ги сравнявате,при наличието на легенди като 124 и 190 ,'дето могат да надживеят 1 поколение хора,има ли смисъл да споменавал 560 SEC или 560 SEL,има ли смисъл да споменавам Мечо Пух,кажете ми ЕДИН ЛЕКСУС,който да може да се мери с шедьовър като 560SEC
Къде е новината?!От край време всеки, който поне малко разбира от коли знае, че от японското по-здраво няма. А Тойота/Лексус са най-здравото за което можеш да си помислиш. Навсякъде по света ги хвалят. Дори германците от Аутобилд бяха казали в един брой, че от японските коли по-здрави няма. Погледнете ТЮФ и Декра и там ще видите тотална японска доминация, въпреки, че тотално немците лъжат и си подпират своето боклучаво производство.Който се е качил на японка за друго повече не помисля!Факт!
Германските коли са си добри, но Тойота са по-добри от тях. Имал съм фолксвагени, опели, последно съм на Тойота. Немското наистина е добро, но бай японец си е сила. Само сменяш консумативи и примерно евентуално ако съединителя нещо е за смяна, което е нормално, карам доста градско.
До Анонимен 10Ааамиии имаше гатка ама шефчето от сервиза вика братчеде дека части шадирими за таз 100 годишната кола ...
До АнонименКаф тос първи курз ба батенце Аз студент не сам бил. Ама бачкаме в транспорта сас едни аври и вартим баяд патчка. Закомий да гоуча.
До 7Ако си бил баладжия преди 5 години , значи сега си на 23. Да вземеш да се върнеш 16 години назад и да ЗАПОЧНЕШ ПЪРВИ КЛАС наново. Току виж , са те научили да пишеш.
До АнонименБебчо , Тойота е кола на ума не на сърцето ! Карал съм Мерцедес 10 години . Златен мотор и купе .Модела беше 88 год. дизел . Вече никой не прави такива а-ли . 1999год. си купих нова Корола 1.3 бензин . До ден днешен колата не ме е оставила никъде , такова куче е че чак ме плаши . Мисля да си ходя от този свят със едно ново Камри Хибрид . И между другото Щатите са най големия пазар за а-ли . Там не са балами !!!!
Lexus и Toyota - начело в класацията за надеждност