66

пътник в трамвая

преди 5 години

Тоз хубаво вади статистики, ама не дава статистиките за ефекта на електромобилите в концентрираната градска среда и смогът, който се образува от 1-2 милиона таралясника в мегаполис. То и за таралясниците, които вече не доживяват и до 5 години замърсяването е 3 пъти повече отколкото производството на електромобили.

65

Анонимен

преди 5 години

До К7Тея атомни батерии(не знам как си ги представяш)по добре да не идват

64

шматка

преди 5 години

До КратунА те въобще няма да сложат акциз на тока от колонки.

63

Анонимен

преди 5 години

"Ти щом ходиш на Слънчака значи си толкова кух, че и пеша да отидеш няма да ти направи впечатление!"Аз ходя на Слънчака да ги поря като агнета и да ги пълня като шарани. Ти като си толкова умен ходи си на село да гониш момите и да им разправяш "какво е у Софията", дето преди 5 години те пратиха мама и тате с парите от продадените нивя ;) И да не забравяме - уеко минаваш в дЕсно кат ме видиш вече, че съм го попрeмecтил в съответния крачОл.

62

Кратун

преди 5 години

До Анонимен 61Ами земи си една зоя или една тесла. Зоята минава 400 км с едно зареждане, Теслата (не съм сигурен) около 600. Все ще стигнеш до слънчака. Освен ако не тръгваш от Благоевград.

61

Кратун

преди 5 години

Едно време Бисмарк гледал първите автомобили и заявил, че по-сигурно нещо от коня няма. Като отминела тая лудост по автомобилите, хората пак щели да се върнат към конете.

60

Анонимен

преди 5 години

Ся, да питам аз, като взема електричката - колко пъти ще трябва да спирам за по 2-3-4 часа преди да стигна до Слънчака? И ако има още 10 000(само!) човека с електрички и ми задръстят станциите за зареждане - какво? Взимам си хотел и чакам 3 дни ред да се дозаредя ли?

59

Аз

преди 5 години

Пълна глупост да електричките... Водорода е много по усъвършенстван процес и безвреден, ток от слънцето, вода и акумулатор по голям... Проста работа и безвредна, проблемът е че водорода се произвежда от всичко и навсякъде което е проблем за всички петролни страни

58

Анонимен

преди 5 години

Ся, ако имам 2 коли в гаража - 1 електричка и 1 обикновена, ще се замисля - хубаво време, ще ходя до кафето на 200 метра от вкъщи - може и да ида с електричката, щото ако закъсам, ще се върна пеша.Ама електричка за ежедневка - нивгаш, при текущите технологии и проблеми с тях...

57

Кратун

преди 5 години

При сегашните цени на тока, една електричка харчи около 3,50 лева на 100 км.

56

Мюмюн

преди 5 години

До 50, абе сестричке, на 86 години почива човека, кви старини те бият в главата. И освен това той работи по създаването и транспортирането, а не по съхранението на ел. енергия. И доста го е хапал щъркела, и за това умира сам без деца и беден.

55

А бе

преди 5 години

А при 200км/ч е нужна такава мощност,че батерията няма да издържи и час,т.е пробег по-малък от 200км.Отделно трудни пътни условия и ниски температури.Кой ще хвърли толкова пари за нещо,което става само за кеф???Единици.Виж,евтините малки ел.коли за ежедневието имат повече шанс дори с малък пробег.

54

Анонимен

преди 5 години

Да, и най-важното ... в тях не могат да се сипват "добавките" на доктора.Те са толкова магически, че от двигател Евро 1 ще направят да отговаря на Евро 5 ... във вашите очи, като му платите. Малко прилича като схема на ало измамниците, но за по-балами шофьорчета

53

Анонимен

преди 5 години

Аман от шарлатани, бащата с корен от глухарче "лекува" всичко синът "докторът" по органична химия от САЩ изобретява добавки, ами продавай ги в щатско бе "изобретателю" на всичкото отгоре се опитва да разсъждава на тема електромобили.

52

K7

преди 5 години

Спомням си времето когато всички крещяхме как компютрите замърсяват и са не-рентабилни по отношение на пишещите машини, от времето на дядо ми хората трошаха струговете защото не били ефективни , до нашия блок има сервиз , няма да ви кажа къде изхвърлят ежедневно старото масло от двигателите , филтри и други атрибути от двигателите . Господина критикува батериите но не казва как се рециклират ?. Идването на атомните батерии с основа на никел 63 и 50 годишна давност е въпрос на много кратко време

51

До 47

преди 5 години

Не знам дали си забелязал, но и в момента се водят войни за "лесния" петрол...

50

Кратун

преди 5 години

Който не е карал електрическа кола, моля да не коментира. Нашата фирма има в автопарка електрически голфове и бмв i3, шефовете са си взели една Тесла. Ами няма такъв кеф. Голфовете минават около 280 км с едно зареждане, бмв-етата между 260 и 290. Зависи как караш. Не мога да разбера всички, които плюят по електричките.

49

Мдаа

преди 5 години

Ако Никола Тесла беше доживял до старини, ДВГ -то отдавна щеше да е просто експонат в музей....

48

До Анонимен 27

преди 5 години

Не ми харесва изказът ти! С удоволствие бих те научил да запомниш, какво не трябва да казваш! Това става бързо! Е, после ще трябва да намериш добър специалист по лицевахирургия, а и д-р Енчев, който и от дирник може да направи красавец.Аз въобще нямам кола и не ми трябва. Като ми потрябва, има кой да ме вози. Колата не е в ценностната ми система.Знай, че когато Фердо Сакс-Кобург-Гота се е возил в ландо, МОЯТ ПРАДЯДО се е возил в собствения си автомобил, с шофьор американец, командирован.

47

А бе

преди 5 години

Има нещо такова-литиевите батерии не са решение на проблема.За хибридки става,но за ел. кола са слаби.Освен ако се ползва от пенсионери.Представете си бизнесмен който често пътува над 150км в едната посока-ще му стигне ли тая батерия при каране с 140км/ч?То обичат да се возят с 200,ама да се придържаме към ограничението.Необходимата мощност за движение на кола 1.8тона с 100км/ч е към 40коня/30КW,което прави над 300км пробег при 100кW/ч батерия-добре.Обаче при 140км/ч мощността скача двойно,а пр