26

Анонимен

преди 5 години

Над 50% от всеки лев за бензин отива в хазната под формата на данъци и акцизи. Ако всички автомобили минат на ток държавите ще фалират, за това ще им се наложи тези данъци да акцизи да се пръхвърлят на тока, иначе няма да има с какво да финансират болници, училища, пътища, пенсии. И цената на тока ще експлодира, не само за тези които карат коли а за всички.

25

Анонимен

преди 5 години

"че изкопаемите горива ще свършат"" - е тук спрях да чета, пълни глупости, доказани резерви има поне за 1000 години....

24

Анонимен

преди 5 години

До 22Никой не те кара да купуваш бе "мислителю".Всеки сам си решава.Ти щом не щеш. карай си 30 годишната бричка.Ама що ми се бъркаш на мене?Аз с кеф си сменям колата на всеки 5 години.Старата е продавам на въшльовци като тебе.и аз доволен, и ти.

23

Анонимен

преди 5 години

В момента финансирането на електрическите коли е зверско - общински зарядни, данъчни облекчения И направо директно финансиране... Колко % от популацията има такива коли? Кой плаща за общественото финансиране на тези коли? Богатите намериха още един начин да смучат от не дотам богатите. Това е истината. Нямам нищо против. Ако съм от богатите... Това обяснява мнението на някои от тези под мен. Или неособеноученето ;)))

22

Анонимен

преди 5 години

До ...И що мислиш, че законите в Сърбия и Македония ще са много по-различни от българските?македонците още преди 10 години забраниха покупката на коли по-стари от 10 години.Така, че това ти отпада като вариант.Търси друг вариант Андрешко.

21

До Анонимен 7

преди 5 години

Човекът мисли. Опитай и ти! Ще добавя, че основната беля идва от това, че производителите на автомобили искат дапроизвежда ти да продават, колите да се обявяват за вредни, негодни, да отиват под пресите, да се претопяват, да се правят нови и така до безкрай! А това, че всеки процес е много енергоемък, замръсяващ околната среда, за тях няма значение! На тъъпия *** се внушава колко е гот да се возиш нова кола, с парктроник, GPS, Hi-Fi и нам-къф си фонфондратор и добичето купува ли, купува!

20

Анонимен

преди 5 години

До ...Къде прочете, че някой иска да те сваля или да ти забранява нещо?Щом си плащаш данъците и горивото, какъв е проблемът?Що си се развълнувал толкова?

19

...

преди 5 години

...примерно ще си купя кола със сръбска или македонска регистрация и ще си я карам с пълномощно.

18

Шишо Б.

преди 5 години

"няма начин повече от 6% от автомобилите от световния автомобилен парк да бъдат ектромобили до 2040 година""Дизеловата и бензиновата икономика наистина върви към края си, но той ще настъпи не по-рано от 2050 година, и то по простата причина, че изкопаемите горива ще свършат"Ай честит апокалипсис!

17

Дори и да е прав

преди 5 години

Батериите тепърва ще се развиват, както се е развил двигателя с вътрешно горене. Все трябва да се тръгне отнякъде. А и това не е едиствената алтернатива. Водородния двигател също ще търпи развитие. Просто трябва да се започне сериозно със серийно производство...

16

tyo

преди 5 години

Йонко е измислил едн адобавка за пестене на гориво. Оттам идва интереса му

15

Анонимен

преди 5 години

Така е, но при електромобила замърсяваш в някоя агломерация в Китай където вече въздуха синее, люти на очите и всички ходят с маски и един живот не струва пукната стотинка. А ДВГ замърсява там където се ползва, най-вече Лондон, Париж и Ню Йорк.

14

Blabla

преди 5 години

Този чичка за текламно време може да говори до безкрайност празни приказки... Само и само да си пробута измислената добавка за гориво... Юнака той... Неговия президент бил Доналд Тръмп... юнак мил и драг

13

Анонимен

преди 5 години

Вече се изпробват два нови вида батерии, за нуждите на производителите на gsm-и.Тези литиево-йонни са опасни, телефони се замозапалват.Не знам как стои въпросът и с преработката им след като свърши срокът им на използване. Въобще възможно ли е?

12

rastafar

преди 5 години

Прав е за производството на батериите ... Реално най-перспективната алтернатива на двигателите с вътрешно горене е водородната клетка, но има още много работа дикато стане ефективна.

11

.

преди 5 години

Да, ама има един детайл. Замърсяването при производството ще е в третия свят (ще умират деца от рак в райони, които не са ни интересни), а в градовете където ще ги караме няма да мирише. Един вид - високотехнологично и демократично.ДГД бедните.

10

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен6Един блок на АЕЦа може да зережда 450-500 хиляди електромобила.Естествено, не вързани наведнъж де. така, че твоите 10 блока са силно преувеличени.

9

Анонимен

преди 5 години

Мани бензина, но то няма да има питейна вода и храна за ядене.Нещата са описани в една Книга - Библия.

8

до 6

преди 5 години

А, замислил ли си се над възможноста зареждането на батириите да става чрез локални ВЕИ. При тях проблема е, че енергията, която произвеждат не може да се съхранява. Ами ще се съхранява в автомобилни батерии. А иначе нищо не замърсява повече от производството на енергия, чрез изгаряне на фосилни вещества в т.ч. и петролни продукти.

7

шматка

преди 5 години

Браво пич.Започнаха да се събуждат.Днешните Елмобили имат един единствен плюс и той е че намаляват замърсяването на въздуха в градовете.Само там.