Тазгодишната носителка на "Оскар" за поддържаща женска роля - Лупита Нионго направи истински фурор в света на шоубизнеса, не само заради силната си роля в драмата "12 години в робство", но и заради уникалната си външност и запомнящ се, невероятно колоритен стил на обличане.
Лупита за отрицателно време стана толкова известна, че нямаше списание, което да не я пожела за своя корица, а няколко модни бранда я поканиха за свое рекламно лице. Това са италианската модна къща Miu Miu и френският козметичен гигант Lancome.
Както модната, така и развлекателната индустрия от години се борят с етническата дискриминация и е факт, че много малко шоколадови красавици имат шанса да успеят в Холивуд или на модния подиум (дори наскоро самата Наоми Кембъл критикува Виктория Бекъм, че не включва чернокожи модели в ревютата си).
Внезапният възход към славата на младата кенийка Нионго има прекрасен ефект за всички чернокожи жени в шоубизнеса. Те изведнъж взеха да блестят с друга светлина и феновете започнаха да гледат на тях по друг начин.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
12
!!!
преди 10 годиничовек да ми каже колко черни познава,да му кажа и аз колко познавам ,чухте от някъде нещо и видяхте две *** и вече много разбирате ;)
11
Анонимен
преди 10 годиниДо !!!Човека ти го е написал по-долу- черните и да се къпят пак миришат,както и ***! А за интелекта и манталитета им да не говорим...
10
!!!
преди 10 годиниох с ваште митове и легенди миришели страшно ми да идете в гетото нормално ,те белите дето не се къпят и подържат миришат на рози