Снимка: outnow.ch
fallback

Прекарвате по-голямата част от деня в офиса, така че е напълно нормално да искате да създадете приятелски отношения с колегите и да се озовете в една комфортна и приятна обстановка.

И все пак има граници, които не трябва да се прекрачват и дребни грешчици, които могат да ви превърнат от харесван колега във враг.

Ето и какво не трябва да правите в офиса:

Не говорете високо

Нужно ли е да викате, когато разговаряте с някой колега? Ако нарушавате покоя и дразните останалите, те веднага ще ви класифицират като „отвратителния колега“ Да, не се намират е в библиотека, но и не сте в гората, така че е хубаво да се съобразявате с другите служители на работното място.

Не си търсете най-добър приятел

Професионалните и личните взаимоотношения са две различни неща. Малцина успяват да ги смесят успешно, но ако не сте от тях, желанието ви за близост само ще накара другите да се почувстват неловко.

Останалите съвети може да прочетете в Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Timeless

преди 9 години

Аз се сещам за две: 1) Не четете такива статии2) Не ходете в "тялото" На 50% съм успешен :-)

5

Анонимен

преди 9 години

Всичко това, което според статията не бива да се прави в службата, у нас се практикува и то много старателно.Явно текстът е по материали от чуждия печат. Някъде по на запад сигурно тези съвети важат.По-долу, 2 съвсем уместно припомня една наша стара пословица, но пропуска важното допълнение към нея - "А ако си го извадил, то поне не го размахвай!" За днешното време май точно това допълнение е в сила :))

4

Анонимен

преди 9 години

Пак глупости. Но какво да очакваш от жена...

fallback