В бизнеса може да срещнете всякакви хора. С някои ви се налага да работите, а други сами избирате. Когато ви предстои да наемете нов човек, помислете добре и не се ограничавайте само до неговото CV. Често взимаме в офиса си хора, които на пръв поглед изглеждат „нормални“, ала след някой друг месец показват истинската си същност – тази на глупака, профана, гадняря.
Прекарайте известно време с потенциалния си служител и извън офиса, защото тогава той ще излезе от замисления си идеален образ и ще ви покаже какъв всъщност е. Ако можете, проведете интервюто на някое неутрално място (заведение например), за да стане обстановката неформална и човекът да се отпусне.
Ето и за кои знаци да следите, за да не попаднете на гадняря, който после ще изпили не само вашите нерви, а и тези на останалите ви служители:
1. Оплюва другите
Само един глупак може да си помисли, че ще блесне в очите на колегите и клиентите си, като оплюва продуктите или личностните качества на другите.
2. Замърсява
Всеки, който хвърля боклуците си на земята и очаква някой друг да се наведе и да ги вдигне, може да бъде определен като нагъл и гаден тип.
3. Обича да бъде груб
Грубостта към подчинените и колегите и липсата на такт, без да му пука какво причинява на другите с думите си, е поредният знак, че си имате работа с гадняр.
4. Не оставя никакъв бакшиш
Прието е обслужващият персонал да бъде възнаграден за усилието си с някакъв бакшиш. Ако човекът срещу вас си брои стотинките до последно, без да остави и грам бакшиш, това не само показва, че е стиснат, а и липсата му на човечност и уважение към труда на другите. Искате ли да работите с такъв човек?
Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
11
Анонимен
преди 10 годиниАз обичам кифли!
10
асдфсафд
преди 10 годиниквото и да пише кифлата, тук се наема по-евтиният
9
Веселяк
преди 10 годиниДо Анонимен: Ето заради това обичам да пазарувам в магазин, не оставям бакшиш, не ме гледат накриво, не ми се сърдят че няма нещичко "отгоре" и не трябва да им обяснявам надълго и нашироко защо не ми харесва начина по който ме обслужват и качеството на стоката, и съответно затова няма бакшиш (а и мога да върна стоката до няколко дена/седмици).. :)