Сърбия остана без реална железопътна връзка с Балканите, съобщи Данас.
Това стана след временното спиране на линията между Белград и Бар. Страната е свързана с друга балканска държава единствено чрез линията между Димитровград и София.
Влакът по нея се движи веднъж дневно. Опозицията настоява, че положението с транспорта продължава да се затруднява.
Припомня се, че преди е имало маршрути до Солун, Скопие, Загреб, Виена и Любляна. В момента обаче няма железопътни връзки със съседните страни.
Единствено е останал тази със София. Експерти настояват за нови инвестиции.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
7
Машинист
преди 1 годинаВлак Към мизерията
6
Анонимен
преди 1 годинаКитайците им строят железопътни лини към Гърция и Унгария защото си местят търговските коридори заобикаляйки Русия. В замяна Сърбия също ще получи и пътнически влакове стрела. ЕС също инвестира много в железниците на Сърбия тъй като искат да разчитат на жп връзка с България. До 15 години железниците в Сърбия ще са на топ ниво, а дай боже до 20г и ние да сме ги настигнали, тъй като жп транспорта е най-удобен и бърз, което може да се потвърди от всеки живял във Франция, Холандия, Германия и т.н.
5
Факт
преди 1 годинаПреди 15 години пътувах с влак до Будапеща. До Белград влака беше ужасен, два вагона пълни с бабички и братчеди, всичките контрабандисти. В Ниш един влезе в купето, разбута ни, вдигна седалката и почна да вади някакви пушки (може да бяха и въздушни, но определено бяха пушки) и да ги предава през прозореца. Бях единственият с билет, всички даваха 10 лв кеш на кондуктора. В Белград се прехвърлих на влака за Будапеща. Хубав, чист, съвсем друга работа.