Китайците им строят железопътни лини към Гърция и Унгария защото си местят търговските коридори заобикаляйки Русия. В замяна Сърбия също ще получи и пътнически влакове стрела. ЕС също инвестира много в железниците на Сърбия тъй като искат да разчитат на жп връзка с България. До 15 години железниците в Сърбия ще са на топ ниво, а дай боже до 20г и ние да сме ги настигнали, тъй като жп транспорта е най-удобен и бърз, което може да се потвърди от всеки живял във Франция, Холандия, Германия и т.н.
Преди 15 години пътувах с влак до Будапеща. До Белград влака беше ужасен, два вагона пълни с бабички и братчеди, всичките контрабандисти. В Ниш един влезе в купето, разбута ни, вдигна седалката и почна да вади някакви пушки (може да бяха и въздушни, но определено бяха пушки) и да ги предава през прозореца. Бях единственият с билет, всички даваха 10 лв кеш на кондуктора. В Белград се прехвърлих на влака за Будапеща. Хубав, чист, съвсем друга работа.
До ъъъ Колко сте жалки продайците...Затова ще загубите пореднитИ избори...И вие и днеснеграмотниците рашистки,знаете къде и кога да хванете другия влак!
Сърбия остана с влаков маршрут само към България