Рекламите на автомобили във Франция ще трябва да промотират от 1 март и активната мобилност - от съвместното използване на коли до обществения транспорт, предаде Франс прес.
Ще се следва същият модел като при посланията от рода на "избягвайте да се храните с прекалено мазни, солени и съдържащи захар храни", включвани в рекламите на хранителни продукти от 2007 година.
Рекламата на моторни превозни средства вече ще трябва да съдържа едно от следните послания: "За кратки маршрути заложете на ходенето пеш или на велосипед", "Обмислете споделено пътуване", "Ползвайте градския транспорт в ежедневието си". Това се посочва в съобщение на министерство на екологичния преход, публикувано днес в Официалния вестник на Френската република.
Ако рекламодателят не изпълни тези изисквания, първоначално ще получи официално известие, а впоследствие и парична глоба, която може да достигне до 50 000 евро на публикуване или излъчване.
От 1 март 2022 г. автомобилостроителите ще са задължени да оповестяват класа за емисиите въглероден диоксид на превозните средства, които рекламират.
/БТА/
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
10
Тодор Колев
преди 2 години... Ще ти купя лееека кОла, ще ти купя лЕка кОоола зиме да не одиш гоола, а Лилито Ванковааа.
9
В.
преди 2 годиниЕ.здравей. Това се прави не толкова заради посланието, а просто за да хранят някои определени медии с обществени фондове по европейски програми. После медиите ще се отплатят де, Е.
8
Край
преди 2 годиниНемците правят V 12 дизел с еко послания без ограничение на магистрала. Човечеството трябва да избере малка екологична бензинова кола за всяко семейство или електрички за избрани. За сега го тикът към тока. V 10 или 12 трябваше вече да е забранено