Андреас Лубиц. Снимка: Reuters
fallback

Вторият пилот на разбилия се самолет на авиокомпания Джърмануингс е проучвал в интернет методи за самоубийство и информации за системите за сигурност на блиндираните врати на пилотските кабини на самолетите, предадоха световните агенции, като се позоваха на информация на прокуратурата на германския град Дюселдорф.

Oще по темата

Проучванията са били направени от Андреас Лубиц в дните преди самолетната катастрофа на 24 март.

Тези изводи прокурорите са направили след анализ на лаптопа, конфискуван от апартамента на Лубиц. Те са успели да възстановят данните за това какви информации той е търсил в интернет в периода 16 март - 23 март.

Разследващите смятат, че 27-годишният Лубиц нарочно се е заключил в пилотската кабина на самолета на Джърмануингс и е разбил самолета в планински склон във Френските Алпи. В катастрофата загинаха 150 души.
 

/БТА/
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

34

@40

преди 9 години

Що ако е с бензин, а не с керосин според теб повече ли гори? Просто питам...Освен това в случая не говорим за небостъргачите, говорим за това, че самолет пълен с гориво е като бомба. Има достатъчно снимки от катастрофи - както и да падне, освен ако не се разпадне във въздуха, има някакъв кратер или поне следи от експлозия.

33

me

преди 9 години

И това дори без да питам къде по дяволите са следите от взривяването на пълен резервоар с гориво. Съпротивление на материалите, тинтири минтири, 1 самолет свали цял небостъргач, а на тая планина, няма нито дупка, нито обгоряно, нито следи от експлозия, нито парчета разпространили се в посоката на експлозията. Няма нищо. Да не говорим за втората оранжева кутия, която въпреки че би трябвало да излъчва синал, намериха видиш ли сега. Все едно в окена са я търсили.

32

me

преди 9 години

Малии, ако почнат да правят "възстановки" на търсенията на всички хора, едно 80% от тях ще излязат психопати. Аз като си гледам историята в youtube и от време на време се шашкам. И в крайна сметка, ако някой може да ми обясни, как така едновременно е в болнични и не е в болнични, и е негоден да лети според обучителите му, но пък същите са го назначили да лети, и как по дяволи е бил сигурен, че главният пилот ще излезе по време на такъв кратък полет и как досега не са го надушили, че е луд?

fallback