Руската авиокомпания "Ред уингс" ще изплати по два милиона рубли (ок. 49 700 евро) обезщетение на семействата на загиналите при катастрофата вчера на самолет "Ту-204" на московското летище "Внуково" и по един милион рубли (ок. 24 850 евро) на ранените. Това съобщи днес руското министерство на транспорта, цитирано от ИТАР-ТАСС.
На борда на пътническия самолет се намираха осем човека екипаж, от които четирима загинаха, а останалите бяха тежко ранени. Лекарите продължават да се борят за живота на оцелелите.
В съобщението на министерството е цитиран генералният директор на "Ред уингс" Леонид Ицков, който казва, че застрахователните суми възлизат на 10 хиляди долара, а авиокомпанията ще отпусне допълнително по 2 млн. рубли за всеки загинал и по 1 млн. за всеки ранен. Освен това "Ред уингс" ще поеме разходите по погребенията на убитите и лечението на оцелелите.
Руското следствие разглежда всички възможни версии за катастрофата на самолет Ту-204 на московското летище "Внуково", предаде ИТАР-ТАСС, като се позова на Следствения комитет(СК) на Руската федерация.
В този момент усилията са насочени изцяло към събирането на доказателства на местопроизшествието. Намерени са две черни кутии, които се проучват в момента от следователи и ще бъдат анализирани от експерти. Следствието разглежда всички възможни версии за злополуката: неблагоприятни метеорологични условия, пилотска грешка, техническа неизправност.
Руският милиардер Александър Лебедев е собственик на компанията „Ред уингс“. Летателният апарат е бил произведен през 2008 година, съобщи Лебедев. Самолетът е застрахован за 660 милиона долара.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
35
до 37 от 30
преди 11 годиниКакто ти обещах - няма да споря.
34
Анонимен
преди 11 годиниНе може да излетиш при това положение, ако самолета е настроен кацане няма време да променяш конфигурацията, когато се прави тъч енд гоу, всичко се подготвя още при захода. Когато се каца, се каца, и това е. Още повече ако са кацнали по-напред от мястото, където се полага. Тогава не остава писта за засилване.
33
35 ot 30
преди 11 годиниА ти от къде знаеш, че е било 'аварийно кацане'?В техните форуми пише,че кацането е вървяло нормално до момента в който се е оказало,че машината не спира?Ти как би реагирал тогава? Нямаше ли да се опиташ да излетиш и да потърсиш втори вариант с по-дълга писта?Само питам. Без да споря.