Снимка: кадър Youtube

Датска туроператорска фирма пусна изцяло нов пакет. Новата им маркетингова тактика е насочена не само към вдигане на продажбите на компанията, но и към обръщане на тенденцията за отрицателен прираст на населението в Дания.

Компанията е кръстила кампанията си "Do it for Mom", или "Направете го за мама", съобщава "Индипендънт". Насочена е към по-възрастни жени и двойки, чиито деца са достатъчно големи, за да създадат потомство, но все още не са. Туроператорите се надяват датчаните, които се надяват на внуци, да подарят на децата си "активна" почивка.

Скорошно проучване показва, че сексуалният живот на датчаните значително се подобрява, докато те са на почивка. Датските двойки правели два пъти повече секс, когато си почивали на по-слънчево място.

Именно на това разчита и туроператорът - да изпрати младите на почивка в слънчева страна, тяхното желание за секс да се повиши и така родителите им най-накрая да могат да се насладят на внуци.

Освен на евентуалните баби и дядовци, кампанията ще се отрази добре и на нацията - Дания има най-нисък прираст на населението от скандинавските държави. И само 20 страни в света имат по-ниски нива на раждаемост от Дания.

И сякаш обещанието за дългоочакваните внуци не е достатъчно да примами възрастните датчани да купят на децата си почивки, от туроператора пускат и намаление – 1000 датски крони, или малко над 130 евро, ако ваканцията е предплатена.

А първите 100 двойки, които ще заминат на ваканция, подарена от бъдещи баби и дядовци, ще получат бонус - "активен пакет", който съдържа бутилка шампанско, масажно олио и протеинови вафли.

За стимул. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase