Снимка: Bloomberg TV Bulgaria
fallback

Автомобилната индустрия преминава своя металургичен исторически период в своя дигитално-информационен период. Чисто металургичната част на автомобила, неговата механика, която бе цел номер 1, все повече се превръща в носител на информационен продукт и в носител на услуга – транспорт.

Това коментира в студиото на Bloomberg TV Bulgaria автомобилният експерт Калоян Желев.

„Хората в напредналите общества избират все повече автомобила с оглед това от какъв транспорт имат нужда. Те избират не само автомобила, а начина на притежанието му или дали изобщо да ги притежават. Колата все повече се превръща от хардуер в услуга“, посочи той. 

По думите на експерта младото поколение, т.нар. „милениуми“, вече не се вълнува от хардуера, дизайна и т.н. а на услугата „транспорт“ която колата предоставя от точка А до точка Б.

„Евентуално джаджите и свързаността в това превозно средство биха ги привлекли, биха им се сторили интересни, но нищо повече“

Новите тенденции извеждат на дневен ред и множество неизвестни.

„Един от интересните феномени през 2017 беше опитът на всички автомобилни шефове да ни покажат, че гледат със спокойствие на бъдещето и имат представа как ще изглежда техният бизнес след 20-30-50 години. Истината обаче е, че никой няма представа какво го очаква. Това е една относително стара индустрия, функционирала през 3 различни века, а това, което коментираме е явление от последните десетина години“, отбеляза Желев

„Това е един много малък исторически период, а автомобилният кораб е голям и тежък и променя курса си сравнително бавно. Това е голямо предизвикателство", отчете събеседника в студиото.

Вижте целия разговор

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

20

не син

преди 6 години

Поредната *** "статия" занимаваща ни с бълнуванията на поредния"експерт"!

19

До 19

преди 6 години

На български се пише Австралия, Маями. Това по Макроикономика 101 не можеш го научи. А това, че си си подал носа навън, не значи че твоето мнение е значимо. Или, ако желаеш американска фраза: мненията са като задниците - всеки си има (по един). Чети статията да чуеш друго от твоето мнение. Може пък да научиш нещо ново.

18

МайемиХиит

преди 6 години

Слаба ракия сте в БГ!Експерт?! Really? Тоз еснаф не си е подавал носа навън, а вече е експерт?! WTF?! Колата е необходимост в нормалните общества: САЩ, КанаДа, Аустралия и някои евро територии. Няма как да е услуга. Затова и хората строят и произвеждат все повече и повече коли..А това, че в БГ не може да си позволи там средния работник нова кола, е друга тема. То затова няма и производство там..щото няма търсене( на нови коли)

fallback