20

не син

преди 6 години

Поредната *** "статия" занимаваща ни с бълнуванията на поредния"експерт"!

19

До 19

преди 6 години

На български се пише Австралия, Маями. Това по Макроикономика 101 не можеш го научи. А това, че си си подал носа навън, не значи че твоето мнение е значимо. Или, ако желаеш американска фраза: мненията са като задниците - всеки си има (по един). Чети статията да чуеш друго от твоето мнение. Може пък да научиш нещо ново.

18

МайемиХиит

преди 6 години

Слаба ракия сте в БГ!Експерт?! Really? Тоз еснаф не си е подавал носа навън, а вече е експерт?! WTF?! Колата е необходимост в нормалните общества: САЩ, КанаДа, Аустралия и някои евро територии. Няма как да е услуга. Затова и хората строят и произвеждат все повече и повече коли..А това, че в БГ не може да си позволи там средния работник нова кола, е друга тема. То затова няма и производство там..щото няма търсене( на нови коли)

17

turboto bobi

преди 6 години

Бъдещето е в развитието на публичния транспорт. Интелигентните общества отдавна са се научили да се придвижват с градски транспорт, колело, споделено пътуване ит.н.

16

Кола като услуга

преди 6 години

Това е бъдещето. В момента като си купиш кола си плащаш 100% от стойността и, а я ползваш едва 10-20% от времето. Останалото време стои кто неизползван ресурс, плащаш за паркинг, старее ( губи от стойността си), покриваш допълнителни разходи ( ремонти, застраховки и т.н.).Кола като услуга ще стане масова усулуга когато навлязат масово безпилотните електромобили.Имаш апликация, плащаш когато ти трябва каквото ти трябва.Например: за отиване до работа ти е достатъчна малка кола, за дълго - лимуз

15

Реалист

преди 6 години

Аз от години пиша, че масовият градски транспорт няма бъдеще и че бъдещето е на колите, използвани като услуга, както тук го наричат, но получавам минуси. Би трябвало да е очевидно за всички защо масовият градски транспорт няма бъдеще, но явно онова за 80-те процента е вярно.

14

Анонимен

преди 6 години

Тия да минат напажиите и наред да затварят гаражи и дюкяни 800 лева златни да са му аида нап и данс в акция

13

Анонимен

преди 6 години

Тоя дето ми отвори работа сред зима с колата от неговия маистор да му е честит и да си ходи при него със здраве.А дано има съвест макар че тия нямат ни срам ни морал ни съвест здрава кола потроши дано си се наял

12

ШОП

преди 6 години

Ще бълвам кълба дим от стария 25 годишен дизел напук на Фандъкова и зеленото билетче!

11

Фкдсшт

преди 6 години

До 9...Щеш не щеш, глупости. За туй иде реч, че всъщност наближава време когато няма да е нужно да притежаваш автомобил.

10

Пипи

преди 6 години

Впечатления от двигателите на БМВ: правят се все по-скапани с цел да се реализира оборот и съответно печалба. В сервиза на тази фирма в БГ всяка седмица се заменя по най-малко един двигател, особено 8-цилиндровите. Те са направо ***.02790

9

Анонимен

преди 6 години

До 5Умнико забравяш ме някои живеем извън България и то в страна много далеч по манталитет и знаем за какво говорим. Време е ти да излезеш от панелната си пещера и да влезнеш от 30 годишната си таратайка.

8

Анонимен

преди 6 години

Ами колата е необходимост. Щем нещем ще купуваме. Особено в тоя свят на глобализация и движение.Само за информация, работя именно аутомотив и факта е, че скъпите и премиум марки продават все повече и повече. Не е изненада, тъй като хората се замогва повече. Дори и традиционно "бюджетни" марки се пробват да правят и продават имиджови автомобили.

7

Дришлио

преди 6 години

Тия ги разправяйте на наште турбогь3apи с 20годишни БМВета - черни, със затъмнени стъкла, изтърбушени ауспуси да реват кат змей и накичени със спойлери, стабилизатори и емблеми ... аха и да литнат!

6

Анонимен

преди 6 години

Това е напълно възможно при днешните технологии, може всички коли да са от средната класа като Ауди 4, БМВ 3, Мерцедес C, дори и то по-голяма и да се предлагат като услуга, трябва ти за пътуване и си поръчваш по интернет, днес производителите могат да произведат 100 пъти повече коли, но няма кой да ги купува. Затова ги проектират да се развалят за да печелят допълнтелно от сервиз. А ако колата се предлага като услуга няма изобщо на печелят, тоест ще печелят само за заплати,не милиарди.

5

Анонимен

преди 6 години

*** и Ганка не искали да живеят в пещера и си използвали колите по предназначение. Каква изненада за едни с кухина над раменете.

4

Така е

преди 6 години

Да благодарим на руснаците че измислиха колите , че инача щяхме да мааме пеш.

3

Анонимен

преди 6 години

И Ганка също не само ***

2

Анонимен

преди 6 години

Да в нормалните страни няма парвенющина. А в България *** не може да се изложи да отиде на работа пеша,ползва кола 5та ръка и се радва,защото това е най-голямото постижение

1

Анонимен

преди 6 години

Колата става MP3-ка и всеки може да си я копира без пари.