На български се пише Австралия, Маями. Това по Макроикономика 101 не можеш го научи. А това, че си си подал носа навън, не значи че твоето мнение е значимо. Или, ако желаеш американска фраза: мненията са като задниците - всеки си има (по един). Чети статията да чуеш друго от твоето мнение. Може пък да научиш нещо ново.
Слаба ракия сте в БГ!Експерт?! Really? Тоз еснаф не си е подавал носа навън, а вече е експерт?! WTF?! Колата е необходимост в нормалните общества: САЩ, КанаДа, Аустралия и някои евро територии. Няма как да е услуга. Затова и хората строят и произвеждат все повече и повече коли..А това, че в БГ не може да си позволи там средния работник нова кола, е друга тема. То затова няма и производство там..щото няма търсене( на нови коли)
Бъдещето е в развитието на публичния транспорт. Интелигентните общества отдавна са се научили да се придвижват с градски транспорт, колело, споделено пътуване ит.н.
Това е бъдещето. В момента като си купиш кола си плащаш 100% от стойността и, а я ползваш едва 10-20% от времето. Останалото време стои кто неизползван ресурс, плащаш за паркинг, старее ( губи от стойността си), покриваш допълнителни разходи ( ремонти, застраховки и т.н.).Кола като услуга ще стане масова усулуга когато навлязат масово безпилотните електромобили.Имаш апликация, плащаш когато ти трябва каквото ти трябва.Например: за отиване до работа ти е достатъчна малка кола, за дълго - лимуз
Аз от години пиша, че масовият градски транспорт няма бъдеще и че бъдещето е на колите, използвани като услуга, както тук го наричат, но получавам минуси. Би трябвало да е очевидно за всички защо масовият градски транспорт няма бъдеще, но явно онова за 80-те процента е вярно.
Тия да минат напажиите и наред да затварят гаражи и дюкяни 800 лева златни да са му аида нап и данс в акция
Тоя дето ми отвори работа сред зима с колата от неговия маистор да му е честит и да си ходи при него със здраве.А дано има съвест макар че тия нямат ни срам ни морал ни съвест здрава кола потроши дано си се наял
До 9...Щеш не щеш, глупости. За туй иде реч, че всъщност наближава време когато няма да е нужно да притежаваш автомобил.
Впечатления от двигателите на БМВ: правят се все по-скапани с цел да се реализира оборот и съответно печалба. В сервиза на тази фирма в БГ всяка седмица се заменя по най-малко един двигател, особено 8-цилиндровите. Те са направо ***.02790
До 5Умнико забравяш ме някои живеем извън България и то в страна много далеч по манталитет и знаем за какво говорим. Време е ти да излезеш от панелната си пещера и да влезнеш от 30 годишната си таратайка.
Ами колата е необходимост. Щем нещем ще купуваме. Особено в тоя свят на глобализация и движение.Само за информация, работя именно аутомотив и факта е, че скъпите и премиум марки продават все повече и повече. Не е изненада, тъй като хората се замогва повече. Дори и традиционно "бюджетни" марки се пробват да правят и продават имиджови автомобили.
Тия ги разправяйте на наште турбогь3apи с 20годишни БМВета - черни, със затъмнени стъкла, изтърбушени ауспуси да реват кат змей и накичени със спойлери, стабилизатори и емблеми ... аха и да литнат!
Това е напълно възможно при днешните технологии, може всички коли да са от средната класа като Ауди 4, БМВ 3, Мерцедес C, дори и то по-голяма и да се предлагат като услуга, трябва ти за пътуване и си поръчваш по интернет, днес производителите могат да произведат 100 пъти повече коли, но няма кой да ги купува. Затова ги проектират да се развалят за да печелят допълнтелно от сервиз. А ако колата се предлага като услуга няма изобщо на печелят, тоест ще печелят само за заплати,не милиарди.
*** и Ганка не искали да живеят в пещера и си използвали колите по предназначение. Каква изненада за едни с кухина над раменете.
Да в нормалните страни няма парвенющина. А в България *** не може да се изложи да отиде на работа пеша,ползва кола 5та ръка и се радва,защото това е най-голямото постижение
Краят на една ера: Колата все повече става услуга