Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Само в Съединените щати Angry Birds се е играла около 1,2 млрд. часа, откакто дебютира като приложение за iPhone. Впоследствие марката се превърна в истински магнит за приходи, коментира mashable.com.

Компанията-създател на играта Rovio не се бави особено и реагира на огромния интерес. Вече са продадени над 3 млн. плюшени играчки – герои от играта, както и повече от 30 млн. тениски.

И ето че идва ред на нов продукт – готварска книга „Angry Birds”. В нея ще има много рецепти, почти всички ще включват яйцата като основна съставка. Всъщност в популярната игра именно кражбата на яйца е в основата на гнева на птиците срещу злите зелени прасета.

От Rovio сами финансират издаването и разпространението на кулинарния съветник, който ще може да се купува и онлайн във виртуалните магазини на Amazon, Apple и Barnes & Noble.

Компанията уточни, че готварската книга е просто поредната стъпка в налагането на Angry Birds като световна търговска марка. В тази връзка се очаква съвсем скоро да бъде стартиран и проект за филм по играта.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase