Снимка: thedaily.com

Обявеният за революция в онлайн медиите дигитален всекидневник „The Daily” е регистрирал солидни загуби в първото тримесечие от появата си на пазара.

Ексклузивното платено издание за iPad е първото по рода си, но очевидно все още не се радва на особена популярност, коментират анализатори.

Абонаментът за „The Daily” е 0,99 долара на седмица, или 34,99 за година. Решението да се изискват пари за новинарски дигитален вестник засега не дава резултат.

Загубите за издателите News Corp. (медийният гигант на Рупърт Мърдок) в първите три месеца от стартирането на изданието са 10 милиона долара.

От компанията обявиха, че приложението им за таблета на Apple е свален над 800 хиляди пъти от февруари насам. Но не уточниха колко хора са се възползвали от платените услуги на "The Daily".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase