Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Медийната корпорация на Рупърт Мърдок вече е започнала разработване на дигитален всекидневник, който ще се продава на собствениците на iPad или сходни устройства. Новината, която все още не е официално потвърдена, изтече в американски медии.

Предполага се, че дигиталният вестник ще бъде достъпен още в началото на идната година срещу абонамент от 99 цента на седмица, или 4,25 долара на месец. Тези суми гарантират на потребителя достъп до изданието "The Daily", което, както подсказва заглавието, ще има нов брой всеки ден.

Основен фокус ще бъдат новините от национално значение, като ще се търси комбинация между таблоидни и сериозни публикации.

За да бъде гарантирано качеството на иновационния продукт, Рупърт Мърдок е наел екип от професионалисти от медии като Page Six, AOL, ABC News и The New Yorker.

Шеф на проекта е Джеси Анджело – бивш главен редактор на The New York Post.
 
Още преди година News Corp. обяви, че започва таксуването на потребителите на онлайн изданията си (сред тях The Times, Sun, The New York Post и Wall Street Journal), за да покрие част от загубите си в размер на 3,4 милиарда долара.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase