НАП и ДАНС започнаха проверки на буферните паркинги за тежкотоварни автомобили заради напрежението по границите.
"В момента берем плодовете на неприемането ни в сухопътен Шенген. Допълнителният трафик при Видин и Русе ни поставя в патова ситуация, в която опашките станаха километрични. Големият ремонт на Русе ще продължи повече от две години. Появи се и този паркинг - комуникацията как той да оперира можеше да бъде направена далеч по-добре. Задълженията за подобен тип съоръжения са на държавите членки. Трябва да се направи качествен контрол и да има информационна кампания към превозвачите", заяви Николай Рашков от Съюза на превозвачите пред Bulgaria ON AIR.
Гостът изброи всички институции, които, по думите му, е трябвало да бъдат събрани на една маса, за да потърсят решение на проблема.
"На Русе фигурира системата "виртуална опашка". Първият регистрирал се е първият преминал. Независимо на кой паркинг сте спрели. Като превозвачи поискахме от дружеството, което оперира моста, да кажат могат ли да въведат такава "виртуална опашка". И проблемът може да бъде решен", подчерта Рашков.
"Всеки коментар е удар по нас като бранш и по държавата и икономиката ѝ. Ролята на държавата е да извършва качествен контрол и да увери всички участници, че в нашата държавата има ред и той се спазва. Нестабилната политическа обстановка влияе в негативен план. Спешната среща, свикана от г-н Главчев, е ясен знак, че е проблемът е с висок приоритет на решаване", каза още събеседникът.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
42
Шенген ли?!
преди 1 седмицаС Костя?!
41
Нане Вуте
преди 1 седмицаКаква държава, бе??? Ако беше поне наполовина нормална вече трябваше да има поне 5 нови моста през Дунава !! Айдук до айдука мила моя майноле!!!!!!
40
vale_karo
преди 1 седмицаПросто питам. Не е ли възможно да се използват влакови платформи /нещо като фериботи/ които да превозват тировете и в двете посоки. Предполагам , че жп линията въобще не е натоварена.