Каква държава, бе??? Ако беше поне наполовина нормална вече трябваше да има поне 5 нови моста през Дунава !! Айдук до айдука мила моя майноле!!!!!!
Просто питам. Не е ли възможно да се използват влакови платформи /нещо като фериботи/ които да превозват тировете и в двете посоки. Предполагам , че жп линията въобще не е натоварена.
Червено-ДС-мутренския-бизнес в комбинация с политиците си прави всичко възможно да не влезем в еврозона и шенген. Вкарват индийци и таджикистанци дето бегат към ЕС,пазят великия Бг. лев дето последно беше 3000 лв. за 1 $ и след това вече е фиксиран за марката/еврото от 1998г. насам и реално лев няма има само купон за еврата дето са в задължителния валутен резерв от 60 нилярда евро и ще се освободят за харчене като влезем в зоната. Битката е КОЙ ще изхарчи тези пари трупани с лишенията на народа.
В момента съм в Гърция защо на паркинга няма табели 20 евро в ресторанта за 50 евро ядохме и пихме Коко душа ти сака у Джумаята за същата поръчка ке платим поне 300 лв
Пълен бойкот на австрийските нацисти! Австрийска кола или камион да минава през булгааристан за мин. 5 дни.
след като над 30 г след прехода избирате мутро бандюги в правителството, с което показвате, че още не сте узрели за демокрацията, трябва да не ви пускат без кошмар по границите? Само така докато изчезнат тези 80%-ни . . . знаете какво имам в предвид и това ще трае дълго, дълго!
Нашата гранична система свързана ли е с Румънската и Гръцката държава!.? Ако не е , КОЙ Е ВИНОВНИЯТ ? Ако е резидент Радев , да се маха , ако са Кирчо и Кокорчо вън от копанята !В правителство било служебно или избрано има РУСОФИЛИ - вие всички сте за ЗАТВОРА !
Паркингите не решават въпроса, колкото и да са печеливши за определени хора. Камионите се скриват от погледа на обществото, но това не означава, че граничният контрол работи усилено. И препоръчвам, министрите да се качат в камион от София, да изминат пътя до Видин например, да чакат на опашката, за да влязат в буферния паркинг, да изчакат там, колкото трябва, за да преминат моста и съответно границата. Тогава ще разберат проблемите и в сектор пътища, и в сектор граничен контрол.
Отдавна трябваше да се вземат мерки. Не е въпрос на струпване само лятото, по принцип по границите е така, но никой не се оплаква. Сега се чака по 20 и повече часа и "чашата на търпение преля". Има само едно решение - разширяване на граничните пунктове. Още кантари, още ленти, още гишета, още хора и по- малко бюрокрация. Обработка на всички документи на едно място. Да, трябва да се инвестират средства, наясно сме, но иначе загубите за България са огромни.
От прозореца ми 60 години гледам Дунав мост. 8 г. бях даскал в Сливо поле и всеки ден минавах от там. Тогава нямаше Шенген менген и въпреки това рядко се е случвало да няма тарапана от тирове в околността и дори на самия мост. Сега може да не отговаряме на някои изисквания, ние като провинциалисти на света сме изостанали, но това е примерно 30% от проблема. Останалата част е измислица на някой, който умишлено ни тормози.
ППДБ казаха, че сме в Шенген, радвайте му се. Поне по-лесно ни връщат бежанци сега, от ЕС директно в България.
За каква държава става въпрос?! Държава на тази територия отдавна няма! Има една долнопробна краварска колония,в която народът измира бързотечно от геноцида,който продажния слугинаж,който управлява стоварва върху него! Унищожават ни по заповед на чуждите си господари,трябва им територията,която има важно геостратегическо значение! Пъкленият план е описан в доклада на еврокомисар ЙОХАНЕС ХАН,озглавен "БЪЛГАРИЯ след БЪЛГАРИТЕ"! Той твърди,че до 2040год. БЪЛГАРИ няма да има!
Това е руска пропаганда!!! Как да няма Шенген?!? Лично подписах въздушно-капковия Шенген и заявих смело пред цял свят и пред ПосолствоТО :"Не е важно как се отразяват санкциите срещу Русия върху икономиката на България!!! Най-важни подкрепата за Уссрайна до последния украинец и настаняване на мигрантите на територията на колония БългЕрия,на разноски на излишното българско население! Слава Кокаине и Да живеЙ Урсулю Фродолайнен!
Няма шенген, има кошмар по границите