От важно значение е също така и безопасността на работниците по трасето.
Ден след пълното затваряне на участъка Мездра - Лютидол - Новачене все още липсват указателни табели за обходните маршрути и шофьорите не спират да се объркват. Там, където има табели, се нарушават от тежкотоварните камиони, за да спестят от пътя. Едни от най-потърпевшите са жителите на с. Горна Кремена.
"Ще предприема мерки от утре всеки ден да звъня на 112 да пращат патрули. В една нормална държава хората си извеждат трафика извън селата, а ние ги вкарваме в селата", споделя жител на селото.
От силните вибрации на тежките камиони започват да се рушат и къщите.
"Няма как да осигурим пътна безопасност и на пътуващите, и на строителните работници. За да може строителят да изпълни своя ангажимент до края на настоящата година, то ние трябва да му осигурим наистина спокойна работа и възможност за обезопасяване", коментира Коритарова.
"Едното платно от едната страна вече е готово, почва се и второто. Призовавам всички да стиснем зъби и да потърпим, за да се случи нещо хубаво, което е чакано от доста време", добави премиерът Главчев
От строителната фирма са уверили, че трасето ще бъде готово до края на тази година.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
22
Хахах
преди 3 месецаЩели да приключат до края на годината? Ама на коя година? Има още адски много работа по този път - очаквам в скоро да започне да се разваля вече направените отсечки от него и бързи ремонти по 6-7 месеца. Едно трасе от няколко десетки км не могат да направят вече сигурно 4-та година! Едно е сигурно - този срок няма да се спази. Не е ясно дали първо ще приемем еврото или първо ще направят пътя или може би и двете няма да се случат.
21
Анонимен
преди 3 месецаЛол, че чак Люти, Лютилол!
20
Анонимен
преди 3 месецаСтиснете зъби и потърпете, скоро ще дойде светлото капиталистическо бъдеще и всички ще живеете богато, ни лъжеха СДС след 1989 година.