Снимка: БГНЕС

273 проверки са направени по Черноморието от служители на Комисията за защита на потребителите, от тях 191 са в заведения за хранене и развлечения, 82 в места за настаняване.

Още по темата
„Най-честите нарушения са за липса на категоризация и предоставяне на невярна и заблуждаваща информация в обекта – рекламира се като ресторант, а в реалност е бистро”. Това обясни старши инспектор Тодор Стоянов в ефира на  предаването Нова Нюз.

„Поискахме удостоверение за категоризация. Менюто трябва да бъде на български и на чужд език с цени в български лева и обявен грамаж. Цените трябва да са еднакви за всички туристи. Нямаме правомощия да контролираме дали цената е за порция или за грамаж, обясни инспекторът.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase