Снимка: БГНЕС
fallback

Според Николай Рашков от Съюза на международните превозвачи пари за поддръжка на пътищата трябва да има, както и пълен одит на системата.

Oще по темата
"Таксите трябва да се събират качествено. Трябва да се знае и каква част от приходите се използват за поддръжка на пътищата, увеличаването на всеки шест месеца на таксата спира цялото планиране на превозвачите, но и покупателната способност продължава да пада. Само ще натоварим икономиката, а не да решим проблема", обясни пред Нова Нюз. И допълни, че е важно каква ще е конкретната цифра за ръст на тол таксите, облагане на транзитните коридори, отстъпка за свръхпробег на превозвачите и контрол на всички нарушения.

От своя страна Явор Пантелеев от Национално сдружение на българските спедитори смята, че увеличението на тол таксите е било планирано. "Добре, че правителството се вразуми и го отложи с още шест месеца. надявахме се те са използват, за да се промени логиката на тол системата, която от самото начало е сбъркана. Измислиха нещо, което не отговаря на потребностите на държавата и превозвачите. Надяваме се, че след изборите МРРБ ще влезе в режим на диалог, за да поправим грешките", коментира той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

9

Пешо

преди 1 година

Ако не плащат камионите - български, турски и всякакви, ще плащат само българските данъкоплатци.Задача за второкласничка:С колко ще поскъпне килограм ситене, ако камионът превозва 20тона и заплати с 20лв по-скъп за 200км пробег?Отговор: 2000ст / 20000кг = 0.1ст / килограм. Или 0.003% при цена 15лв/кг.Толкова за инфлацията генерирана от ТОЛ таксите.Журналистите на днес.бг следва да си проверяват фактите вместо да стават трибуна на тези шарлатани.

8

Гошо

преди 1 година

Най-логично беше да се повишат цените по пътя на транзитният трафик, а по останалата част от националната пътна мрежа цените да са по-ниски. Ама то акъл трябва......

7

Гошо

преди 1 година

Доста простички хора има тук. Тол таксата я плащаме всички потребители, тя се включва в транспортните разходи и от там в надценката на стоките за крайните потребители. Превозвача ще си го премести в другия крачол, ама на злобен *** не му увира кратуната......

fallback