Кой трябва да поддържа пътищата в страната, коментира пред БНТ председателят на Института за пътна безопасност инж. Богдан Милчев.
"Министър Шишков вчера призна нещо, което от 2 години виждаме - транспортната ни система не просто е в застой, не е мръднала на 40 см напред. Тя се връща назад", заяви той.
Според него са необходими тежки решения. "Имаме близо 20 000 км републикански пътища, до 2019 се ремонтираха по 1000 км на година. През 2022 г. е извършен 7 км основен ремонт на път и 230 км частичен ремонт, при рекорден бюджет на АПИ, който е 3 пъти по-голям от 2019 г.", заяви още Милчев и попита къде са парите.
"Всички стари практики, които отрекоха служебните правителства, продължават." заяви Милчев. "3.5 пъти е вероятно да загинеш на българска магистрала, отколкото от която и да е европейска", каза още той
По думите за последните 2 години са сменени петима шефове на АПИ. Нито една смяна не беше мотивирана защо я правят, каза Милчев.
Допълни, че ситуацията ще продължи, докато гражданите не потърсят отговорност и няма правителство с ясен приоритет.
По думите му, сега при обществените поръчки ще ги спечелят същите фирми, ремонтирали Витиня, но с друго име.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
11
не че нещо
преди 1 годинаА бе ще го търсите Герб,ама още малко ви трябва!
10
Анонимен
преди 1 годинаУправлението на АПИ са ГЕРБерасти и назначени от Боко. Как да не се краде, като това беше прийома на Афалт Паша
9
Мда
преди 1 годинаТова е ЛЪЖА! За два месеца се ремонтира основно, два слоя асфалт, пътни канавки и изчистване на храстите в страни от пътя на 50 км отсечка от Е-80, Пловдив - Бяла река