Снимка: БГНЕС
fallback

Кой трябва да поддържа пътищата в страната, коментира пред БНТ председателят на Института за пътна безопасност инж. Богдан Милчев.

Oще по темата

"Министър Шишков вчера призна нещо, което от 2 години виждаме - транспортната ни система не просто е в застой, не е мръднала на 40 см напред. Тя се връща назад", заяви той.

Според него са необходими  тежки решения. "Имаме близо 20 000 км републикански пътища, до 2019 се ремонтираха по 1000 км на година. През 2022 г. е извършен 7 км основен ремонт на път и 230 км частичен ремонт, при рекорден бюджет на АПИ, който е 3 пъти по-голям от 2019 г.", заяви още Милчев и попита къде са парите.

"Всички стари практики, които отрекоха служебните правителства, продължават." заяви Милчев. "3.5 пъти е вероятно да загинеш на българска магистрала, отколкото от която и да е европейска", каза още той

По думите за последните 2 години са сменени петима шефове на АПИ. Нито една смяна не беше мотивирана защо я правят, каза Милчев.

Допълни, че ситуацията ще продължи, докато гражданите не потърсят отговорност и няма правителство с ясен приоритет.

По думите му, сега при обществените поръчки ще ги спечелят същите фирми, ремонтирали Витиня, но с друго име.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

11

не че нещо

преди 1 година

А бе ще го търсите Герб,ама още малко ви трябва!

10

Анонимен

преди 1 година

Управлението на АПИ са ГЕРБерасти и назначени от Боко. Как да не се краде, като това беше прийома на Афалт Паша

9

Мда

преди 1 година

Това е ЛЪЖА! За два месеца се ремонтира основно, два слоя асфалт, пътни канавки и изчистване на храстите в страни от пътя на 50 км отсечка от Е-80, Пловдив - Бяла река

fallback