Продължават действията по установяване на причините за тежката катастрофа на АМ "Тракия" с обърналия се автобус, превозващ деца.
"В случая с катастрофата няма проблем, свързан с пътния участък", заяви пред БНТ служебният министър на регионалното развитие арх. Иван Шишков.
"Тази част от магистралата е въведена в експлоатация през 2012 г. и от 10 години магистралата се ползва в този участък. Той не е от проблемните участъци", посочи още министърът.
По думите му след няколко години най-вероятно и на този участък ще се наложи да му бъде направен ремонт.
В неделя вечерта сръбски автобус катастрофира на магистрала "Тракия", в района на Стара Загора. Той е пътувал от Слънчев бряг към Белград. След инцидента болницата в Стара Загора са 14 души - двама възрастни и 12 деца. Две от децата, които са пострадали по-тежко, ще се транспортират към болница "Пирогов" в София.
Според регионалния министър в последните 10 години в България повече се е говорело, отколкото се е вършело за строителството на магистрали.
"Всички станахме свидетели на това, че магистрала „Хемус“ на практика се строеше само до трети лот, изключвам проблема с раздадените пари. Най-важното е, че в тези години назад във времето нито са се планирали, нито са се строили магистрали в абсолютна цялост", коментира още арх. Шишков.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
23
КОНСТАНТИНОВ
преди 1 годинаЦЯЛОТО СКАПАНО ДЖАДЕ НАРЕЧЕНО НЕЗНАМ ЗАЩО АВТОМАГИСТРАЛА ХЕМУС Е НА БЪЛНИ И КРЪПКИ.ОПАСНА Е ЗА ДВИЖЕНИЕ НАД 100КМ.Ч.
22
Анонимен
преди 1 годинаЗначи последните 10г. повече се е говорило отколкото се е вършело нещо по строителство на магистрали,нито се е планирало нещо като проектиране или не се проектирало реконструкция с разширение на път за по-високи категории от републиканската и международна пътната мрежа,нито се строили в абсолютна цялост магистрали или само в отделни пътни участъци нещо се е вършело,но не планирани с проект,а само за подръжка с текущ или капитален за над 10г. как за туй место,а инак отчетени много км. магистрали.
21
ил Рапоне
преди 1 годинаДа се разбира, че парите под масата са отчетени обратно към изпълнителя на СМР, частично, извършен е трансфер към шкафчетата в брой, частично, и остатъкът около 30% е вложен в инвестиционния процес. Вие, сега, за едни 30% ли сте, че и качество очаквате. Приятен ден.