ЦЯЛОТО СКАПАНО ДЖАДЕ НАРЕЧЕНО НЕЗНАМ ЗАЩО АВТОМАГИСТРАЛА ХЕМУС Е НА БЪЛНИ И КРЪПКИ.ОПАСНА Е ЗА ДВИЖЕНИЕ НАД 100КМ.Ч.
Значи последните 10г. повече се е говорило отколкото се е вършело нещо по строителство на магистрали,нито се е планирало нещо като проектиране или не се проектирало реконструкция с разширение на път за по-високи категории от републиканската и международна пътната мрежа,нито се строили в абсолютна цялост магистрали или само в отделни пътни участъци нещо се е вършело,но не планирани с проект,а само за подръжка с текущ или капитален за над 10г. как за туй место,а инак отчетени много км. магистрали.
Да се разбира, че парите под масата са отчетени обратно към изпълнителя на СМР, частично, извършен е трансфер към шкафчетата в брой, частично, и остатъкът около 30% е вложен в инвестиционния процес. Вие, сега, за едни 30% ли сте, че и качество очаквате. Приятен ден.
Вярно е че пътя има неравности. Но не в степен да те изхвърлят. Минах минути след падане на автобуса и бях един от първите помагали. По обяснения на децата, един от възрастните придружители силно кашлял и поискал да седне до шофьора. На тази седалка, която се сваля за екскурдовод. Шофоьорът посегнал да помогне и това явно е отвлякло фатално вниманието му. Беше валяло. Само да отбележа по тревата-суха към канавката много трудно се излизаше. Пързаляше се жестоко.
Като цяло процедурите за избор на изпълнители са такива, че нормалните фирми са нямат интерес да участват в строежа на пътища в България. Един участък от 20 км го делят на 5 ?!
Преди няколко месеца, си карам аз около Загора по магистралата по тъмно със скромните 120-130км, 'щот там леко подрипя на места, а ме изпреварва автобус. И това не ми се е случвало само там. Редовно са ме изпреварвали автобуси на междуградските пътища, защото карам с 90-100кв. Не казвам че случая е такъв. Ама си ги има достатъчно, а това си е жива предпоставка за бъдещо ПТП.
Дясната лента е пропаднала и не може да се шофира там. Щом този участък не е от проблемните, представям си какви са проблемните....
Толкова перфектни пътища имаме, че под 1% от злополуките официално се дължат поради лошото им поддържане, при около 20% за ЕС...
Там наистина магистралата е в добро състояние. Трябва да се гледа обективно на нещата, не само да се плюе по всичко възможно. Генерално проблемът на магистралите в Бг е, че са тесни - само 2 ленти. В дясната карат разни пенсионери и лелки с 80-90, в лявата летят oлигофрените с 150+. И за такива като мен, които искат да си карат нормално с 120-130 - няма лента. Постоянните престрояванки са предпоставки за много ПТП-та.
Изчакаха да му мине гаранцията от 10 г. и ще го платим наново. Пътят в двете посоки в дясната лента е ПРОПАДНАЛ. Подала е основата на магистралата.Състоянието му е подобно на това което беше Чирпан - Стара Загора.И това поне от 3 г. е така.Прави го Трейс с която всички "партии" си играят на едро. Този участък струваше 137 млн лева.
Пътувам редовно по магистрала Тракия и абсолютно не съм съгласен с този ***. Пътната настилка в дясната лента този участък е компрометирана. На много места има пропадания и неравности. АПИ умишлено чакат да изтече 10 годишната гаранция и не предприемат действия. Не казвам, че инцидента е заради пътя, но и да ни правят на маймуни, че всичко е ОК не върви.
Хиляди автобуси са минавали през този участък по всяко време на денонощието и ТАМ НЯМА ПТП!!! Вината си е на водача, не на пътя!
Шишков за ада на АМ "Тракия": Няма проблем с пътния участък