"БДЖ е в нестабилно състояние. Общите загуби на дружеството са от порядъка на 400 и няколко милиона", каза новият председател на УС на БДЖ Симеон Евтимов пред bTV.
"Ние не искаме да създаваме очаквания за бързо повишаване на скоростите на влаковете, но сме се съсредоточили именно в нещата, които зависят от нас като компания, която предлага транспортна услуга. Това са нещата, които могат да се подобрят с мобилизация на нашите собствени ресурси", коментира Евтимов.
Той определи рязкото подобряване на чистотата във влаковете като първа и приоритетна задача.
"Българските железници през последните години загубиха профила си на национален превозвач. Трябва да създадем стандарт, който железницата да може да поддържа с различни параметри на услугата", категоричен е той.
Според него в момента условията за подобрение са добри, тъй като има европейска политика за зелена мобилност, а и самата железница е готова за преструктуриране.
"Не можем да се сравняваме с японските и германските железници. Стремежът ще е да модернизираме технологията на определяне на графика", каза Евтимов.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
20
Жоро-поро
преди 2 годиниДо Joro да не се обажда
19
Новият шеф
преди 2 годинина БДЖ е на 81 години!!! Алоооооооооу, тази длъжност не е почетно председателство на някоя фондация! Да си дигне дъ ртия Ъз, да обиколи страната (ама с влак) и да преспи два часа на три стола в дежурната стая, както им се налага на машинистите.
18
Анонимен
преди 2 годиниДо Анонимен 22 - Хаха, смеш-ник! У френско линията за влака Париж-Страсбург, която е 400 км и влака изминава разстоянието за 2 часа без малко струва на френските железници 2 млрд. ЕВРО! Цената на билета е средно 90 ЕВРО! Панимаеш? За какви наши цени искаш да стигнеш от София до морето за 2 часа, а? А? А?