20

Жоро-поро

преди 2 години

До Joro да не се обажда

19

Новият шеф

преди 2 години

на БДЖ е на 81 години!!! Алоооооооооу, тази длъжност не е почетно председателство на някоя фондация! Да си дигне дъ ртия Ъз, да обиколи страната (ама с влак) и да преспи два часа на три стола в дежурната стая, както им се налага на машинистите.

18

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 22 - Хаха, смеш-ник! У френско линията за влака Париж-Страсбург, която е 400 км и влака изминава разстоянието за 2 часа без малко струва на френските железници 2 млрд. ЕВРО! Цената на билета е средно 90 ЕВРО! Панимаеш? За какви наши цени искаш да стигнеш от София до морето за 2 часа, а? А? А?

17

Алекс

преди 2 години

Яко се краде в БДЖ-то.

16

до Стария Машинист

преди 2 години

А ти дизел крал ли си? А да знаеш как и кой краде и да не си казал никъде?Стегнете събираемостта, намалете кражбите, ЧИСТЕТЕ и поддържайте старата база и постепенно обновявайте. Ама все цените са ви в главата. Освен това, поддръжката на старите локомотиви, понякога може да е по-скъпа от лизинга за нов... ама цените на билетите са основното, нали, не кражбите и мързела - продънена кофа с вода не се пълни.

15

Анонимен

преди 2 години

До Старият машинист Ако за тази цена се стига за 1-2 часа до Варна влаковете ще са пълни. Но истината е че се таралянкат по цяло денонощие.Конкурентна е само линията София -Перник, защото за цена под литър гориво и 45 минути в посока стигаш за работа без да висиш в трафика.

14

Анонимен

преди 2 години

Толкова ли не се сещате, защо в БДЖ не се инвестира толкова години, за да го скапят и някой като Ковача да ги купи без пари.Това е процес от началото на демокрацията.

13

просветен

преди 2 години

Има ли още такива които незнаят че бдж се държи от две фамилии за които единственото нещо в живота е да смучат от държавния бюджет.Всички служители са шуробадженашки калчища, а ако някой външен попадне там,то е защото трябва и работа да се върши от време на време.А ръководството се назначава на олимпийски принцип - кой повече ще открадне за един мандат.

12

спрете

преди 2 години

кражбите на горива,изгонете пенсионерите и се хватете да РАБОТИТЕ

11

Анонимен

преди 2 години

Модернизирането технологията за графика става чрез закупуване на съответния софтуер. Това е доволно стандартен продукт и разни такива видове има не само в други страни на Европата, ами и в БГ! Но в условията на БДЖ (държавна фирма) трябва да се следва ЗОП за това, значи - поне 9-10 месеца за внедряване на продукта, който иначе всякоя частна фирма може да си купи още утре! Ерго, заявения мерак от Събев - още от м. май 2022 г. да се стига от Сф до морете за 6-7 часа - няма как да се случи... Лошо!

10

Анонимен

преди 2 години

Абе големи разбирачи тука бре!Българино разбира от всикоооо,обаче иначе е последната д*упка на кавала

9

Joro

преди 2 години

БДЖ трябва да се закрие! Това е най-малоумната организация в България. Некъдърници и безделници. Място, където да дочакаш пенсия без да знаеш какво работиш! Всеки ден по два пъти минавам през ЖП прелез, по 4-5 човека возят в един влак, по малко от маршрутка! Прелезът е автоматичен, но там стои жена, на която работата и е да си чака пенсията, няма значение след колко години...

8

Старият машинист

преди 2 години

Да, в чужбина има модерни, скоростни влакове. Има нови, модерни, прави ЖП линии. Има! Но всичко това струва пари. Много пари. Затова и цените на билетите са високи. Представете си, билетът София- Варна да струва не 36 лв, а 130 лв? Колко семейства ще си позволят тази цена за да отидат на море? Нашенецът иска хем съвременен, хем евтин транспорт.

7

Анонимен

преди 2 години

Видяхме го концесионера частен превозвач на товари.. колко катастрофи станаха и пари потънаха от БДЖ :-х. За тази в Хитрино бяха обвинени машинистите, но незнам дали някой от управлението на "Булмаркет Рейл Карго", самото БДЖ и министерството не носи по-голяма вина за трагедията. Първи приоритет би трябвало да бъде спирането на кражбите и разхищенията, както и подобряване на безопасността.

6

Анонимен

преди 2 години

Аз още преди 15 години казах,че БДЖ трябва да се даде на концесия.Сега щяхме да имаме луксозни влакове. За последните 10 години само сменяха директори и все бяха на загуба.ГЕРБ даде на концесия летището,което бела на над 50 милиона годишна печалба,а не даде БДЖ което потъваше.В това няма логика.

5

Анонимен

преди 2 години

Е как няма да е на загуба БДЖ като влак с четири вагона дрънка от София до Видин с десет пътници!Плюс това че празни товарни композиции по същата линия минават само и само да се имитира дейност за да не се закрият товарни превози.

4

Извод

преди 2 години

БДЖ трябва да бъде приватизирана! Всичко, което носи приходи и е все още с държавно участие трябва да бъде приватизирано за жълти стотинки от наши хора!

3

Анонимен

преди 2 години

Големи разбирали, всичко на концесия. Златото на България, тецове те, и тнт. Като сте много отворени, прочетете в цяла Европа са на дотациии от държавата, ама тука трябваше да се обслужват интересите на автопревозвачите частни и целенасочено разказаха играта на най-сигурният транспорт. Всичко е с цел.

2

Дадох ти минус

преди 2 години

До българинададох ти минус само заради идеята за китайците. Който се е хванал на бизнес с тях (за големи проекти, става въпрос), хубаво не е видял. Иначе за останалото си прав. Но се съмнявам, че някой би се наел с концесия на пътническите превози.

1

българина

преди 2 години

бдж е като една лада на магистрала и в центъра на софия с изискване евро 6 шест... нужно е следното от бдж остава само товарни превози със сегашниъе линии, пътническите се дават на 50 г концесия на китайци с нови влакове линии и отсечки със свързаност между всички областни градове. всяко друго решение е извън не 21 в а и 20 век.