на БДЖ е на 81 години!!! Алоооооооооу, тази длъжност не е почетно председателство на някоя фондация! Да си дигне дъ ртия Ъз, да обиколи страната (ама с влак) и да преспи два часа на три стола в дежурната стая, както им се налага на машинистите.
До Анонимен 22 - Хаха, смеш-ник! У френско линията за влака Париж-Страсбург, която е 400 км и влака изминава разстоянието за 2 часа без малко струва на френските железници 2 млрд. ЕВРО! Цената на билета е средно 90 ЕВРО! Панимаеш? За какви наши цени искаш да стигнеш от София до морето за 2 часа, а? А? А?
А ти дизел крал ли си? А да знаеш как и кой краде и да не си казал никъде?Стегнете събираемостта, намалете кражбите, ЧИСТЕТЕ и поддържайте старата база и постепенно обновявайте. Ама все цените са ви в главата. Освен това, поддръжката на старите локомотиви, понякога може да е по-скъпа от лизинга за нов... ама цените на билетите са основното, нали, не кражбите и мързела - продънена кофа с вода не се пълни.
До Старият машинист Ако за тази цена се стига за 1-2 часа до Варна влаковете ще са пълни. Но истината е че се таралянкат по цяло денонощие.Конкурентна е само линията София -Перник, защото за цена под литър гориво и 45 минути в посока стигаш за работа без да висиш в трафика.
Толкова ли не се сещате, защо в БДЖ не се инвестира толкова години, за да го скапят и някой като Ковача да ги купи без пари.Това е процес от началото на демокрацията.
Има ли още такива които незнаят че бдж се държи от две фамилии за които единственото нещо в живота е да смучат от държавния бюджет.Всички служители са шуробадженашки калчища, а ако някой външен попадне там,то е защото трябва и работа да се върши от време на време.А ръководството се назначава на олимпийски принцип - кой повече ще открадне за един мандат.
Модернизирането технологията за графика става чрез закупуване на съответния софтуер. Това е доволно стандартен продукт и разни такива видове има не само в други страни на Европата, ами и в БГ! Но в условията на БДЖ (държавна фирма) трябва да се следва ЗОП за това, значи - поне 9-10 месеца за внедряване на продукта, който иначе всякоя частна фирма може да си купи още утре! Ерго, заявения мерак от Събев - още от м. май 2022 г. да се стига от Сф до морете за 6-7 часа - няма как да се случи... Лошо!
Абе големи разбирачи тука бре!Българино разбира от всикоооо,обаче иначе е последната д*упка на кавала
БДЖ трябва да се закрие! Това е най-малоумната организация в България. Некъдърници и безделници. Място, където да дочакаш пенсия без да знаеш какво работиш! Всеки ден по два пъти минавам през ЖП прелез, по 4-5 човека возят в един влак, по малко от маршрутка! Прелезът е автоматичен, но там стои жена, на която работата и е да си чака пенсията, няма значение след колко години...
Да, в чужбина има модерни, скоростни влакове. Има нови, модерни, прави ЖП линии. Има! Но всичко това струва пари. Много пари. Затова и цените на билетите са високи. Представете си, билетът София- Варна да струва не 36 лв, а 130 лв? Колко семейства ще си позволят тази цена за да отидат на море? Нашенецът иска хем съвременен, хем евтин транспорт.
Видяхме го концесионера частен превозвач на товари.. колко катастрофи станаха и пари потънаха от БДЖ :-х. За тази в Хитрино бяха обвинени машинистите, но незнам дали някой от управлението на "Булмаркет Рейл Карго", самото БДЖ и министерството не носи по-голяма вина за трагедията. Първи приоритет би трябвало да бъде спирането на кражбите и разхищенията, както и подобряване на безопасността.
Аз още преди 15 години казах,че БДЖ трябва да се даде на концесия.Сега щяхме да имаме луксозни влакове. За последните 10 години само сменяха директори и все бяха на загуба.ГЕРБ даде на концесия летището,което бела на над 50 милиона годишна печалба,а не даде БДЖ което потъваше.В това няма логика.
Е как няма да е на загуба БДЖ като влак с четири вагона дрънка от София до Видин с десет пътници!Плюс това че празни товарни композиции по същата линия минават само и само да се имитира дейност за да не се закрият товарни превози.
БДЖ трябва да бъде приватизирана! Всичко, което носи приходи и е все още с държавно участие трябва да бъде приватизирано за жълти стотинки от наши хора!
Големи разбирали, всичко на концесия. Златото на България, тецове те, и тнт. Като сте много отворени, прочетете в цяла Европа са на дотациии от държавата, ама тука трябваше да се обслужват интересите на автопревозвачите частни и целенасочено разказаха играта на най-сигурният транспорт. Всичко е с цел.
До българинададох ти минус само заради идеята за китайците. Който се е хванал на бизнес с тях (за големи проекти, става въпрос), хубаво не е видял. Иначе за останалото си прав. Но се съмнявам, че някой би се наел с концесия на пътническите превози.
бдж е като една лада на магистрала и в центъра на софия с изискване евро 6 шест... нужно е следното от бдж остава само товарни превози със сегашниъе линии, пътническите се дават на 50 г концесия на китайци с нови влакове линии и отсечки със свързаност между всички областни градове. всяко друго решение е извън не 21 в а и 20 век.
Новият шеф на БДЖ: Общите загуби са за над 400 милиона