Снимка: БГНЕС
fallback

Заместник-министърът на регионалното министерство Иван Шишков заяви, че за този участък на "Струма" никой не е очаквал да бъде в това документално състояние, при положение, че от 2002 година е разрешението за строеж.

Oще по темата

На практика държавата е функционирала в паралелен свят и не е спазвала законите, каза  пред БНТ Шишков.

Тази катастрофа стана повод да направим анализ на този път. Истината е, че това не е нито магистрала, нито скоростен път, каза още заместник-министърът.

По думите му причината пътят да няма Акт 16 е, че когато е правен, се е навлязло в имоти частна собственост, с цел допълнително укрепване, с което е започнала дълга сага, която не е завършила и до днес.

Иван Шишков каза, че ще се предложи законодателен вариант, с който да може всичко това, което държавата е строила незаконно на емблематични обекти, да не се налага това строителство да бъде премахвано.

Един от проблемите в годините назад с пътищата е начинът, по който са поддържани, каза Шишов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

33

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 41Абе глупи, само ти ли не разбра, че мадридския крадец и украинския гей са правили този измислен път!?

32

радикализация

преди 2 години

Добре де , ето ви решение - затваряне от Долна Диканя до Даскалово, пускане трафика през Радомир и Перник; за три години правите наново всичко - и броите кръстовете край пътя за отклоняване. Следващия мандат - на нова сметка!!!!!

31

Анонимен

преди 2 години

Къде е оня "строител на магистрали"? Разликата между магистралата и междуградски път е отивала в Чекмеджето. Бойко "Баш майстора" излъга инвеститорите. Сложи ни шапката, сложи шапката на цяла България, сложи яйцата в магистралите и сега воннят на корупция. Време е като Баш майстора да влезе за поправка в затвора.

fallback