fallback

Кошмарен трафик заради почивните дни. Какво да очакваме на 9 май, когато българинът ще се прибира от почивка?

"Ако очакваме същата бройка МПС да се приберат към големи градове, то ще гледаме абсолютно същото. "Пътна полиция" заяви в началото на почивните дни, че ще изкарат всичките си "играчки", за да могат да санкционират повече и да спомогнат за по-доброто движение. Видяхме по-доброто движение - София- Бургас по магистрален път  - 7 часа", заяви Христо Радков от "Българското обединение на шофьорите" в ефира на "Денят ON AIR".

Той е сигурен, че това, което трябва да се направи, е да се промени философията по пътна безопасност в България.

Oще по темата
"Виждаме, че в продължение на много години един министър се сменя, на негово място застава заместник-министърът. Той си отива и на негово място застава началникът на отдела. Линията, която е поета от всички тези хора, е една и съща и не се променя", коментира председателят на "Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка" Йонко Иванов.

Радков подчерта, че от изключително значение е добрата организация на движението, както и че полицаите не са само там да санкционират, а да спомагат да няма жертви, да няма тапи.

По думите на Иванов едни и същи хора са във ведомствата (Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, АПИ, Министерството на вътрешните работи) години наред .

"Четири години се дундуркаме с тази скорост от 90 км. Актовете и фишовете ни идват. След това, като тръгнем на почивка, някой ни спира и казва: "Няма да отидеш, докато не си платиш актовете", отбеляза той в ефира на Bulgaria ON AIR.

И посочи, че администрацията е пречка за положителни неща, които обществото предлага.

"Никой не иска да потърси актуализация на това, което се случва. Някой да извади статистика и да каже кой е виновен и защо тези автомобили на "Пътна полиция" не са в трафика. Те представляват една предпоставка за ПТП", каза още Иванов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

Ристьо, бъркаш.....

преди 2 години

От голямо значенбие са възпитанието, културата и личната дисциплина на водачите.....Такиава НЯМА..... Много хора слезнаха от магаретата и мулетата и седнаха в автомобилите. Какво очаквате от такива хора ?

13

Случаен минувач

преди 2 години

Българските шофьори карат като башибозук. Преди 2 години се возех по Цариградско. И на детелината преди Горубляне, един слезе от моста и най-спокойно се завъртя на 180 градуса точно пред нас. В един момент колата му беше на по-малко от 5 метра от нас. Стана толкова бързо че нямах време дори да се уплаша.После, като се връщахме, карахме в третата лента с 80. Един от втората лента ни задмина и се преустрои рязко пред нас, взе ни преднина. Добре, че шофьорът не наби спирачки,щеше да стане верижна.

12

Моля

преди 2 години

Преди години имаше един отдел в КАТ - организация на движението. "Умници", по времето на Костов го махнаха и вмениха тази дейност на пътищарите. На апи-то организацията и безопасността на движението им е през оная работа. КАТ-аджиите не им се работи. И те виждат огромните недостатъци на пътищата ни, разбити, без банкети и отводнителни канавки, неподдържана настилка. И те предпочитат да сложат камерата да следи за скорост и да си траят, скрити зад някой ъгъл. И те така караме на самотек.

fallback