От голямо значенбие са възпитанието, културата и личната дисциплина на водачите.....Такиава НЯМА..... Много хора слезнаха от магаретата и мулетата и седнаха в автомобилите. Какво очаквате от такива хора ?
Българските шофьори карат като башибозук. Преди 2 години се возех по Цариградско. И на детелината преди Горубляне, един слезе от моста и най-спокойно се завъртя на 180 градуса точно пред нас. В един момент колата му беше на по-малко от 5 метра от нас. Стана толкова бързо че нямах време дори да се уплаша.После, като се връщахме, карахме в третата лента с 80. Един от втората лента ни задмина и се преустрои рязко пред нас, взе ни преднина. Добре, че шофьорът не наби спирачки,щеше да стане верижна.
Преди години имаше един отдел в КАТ - организация на движението. "Умници", по времето на Костов го махнаха и вмениха тази дейност на пътищарите. На апи-то организацията и безопасността на движението им е през оная работа. КАТ-аджиите не им се работи. И те виждат огромните недостатъци на пътищата ни, разбити, без банкети и отводнителни канавки, неподдържана настилка. И те предпочитат да сложат камерата да следи за скорост и да си траят, скрити зад някой ъгъл. И те така караме на самотек.
Като се въведе на всеки километър над разрешената скорост по една тояга,и ТВ да излъчва в реално време,и всички демократически джигити ще втреперат баджаците!И тогава гледай вой до небесата!Същото и за джебчиите!На всеки откраднат лев-по едно дърво!После да си вървят!А който е мераклия пак да заповяда,няма проблем!Тогава ще разберете колко са честни,кротки и възпитани българите!:)))))))
Когато върнат милиционерите на кръстовищата, където им е мястото, а не да философстват в министерския съвет, парламента и държавната администрация.
Като начало, за да има пътна безопасност трябват качествени пътища. Но тях ги няма, въпреки снимките до разни багери и *** на на нашия пръв ръководител и учител.
През живота си не съм виждал регулировчик в натоварен момент на кръстовище. Но сврени в храстите съм виждал безчет. Бе на комисион ли са? Сериозно питам.
Хайде с тези глупости. Задръствания има на всякъде по света. Със сигурност има много неща които да се подобрят но да се дава пример с пътуването преди Великден е несериозно. Все път включително и магистралите имат пропусквателен способност и когато има извънреден инцидентен трафик неколкократно надхвърлящ пропускателната способност се получава задръстване. Проблем щеше да е ако всеки ден се пътуваше 7 часа от София до Бургас.
камери на всеки километър,после няма заплата и нама книжка. Хората са го измислисли преди 20 години за възпитание на плоските елементи и джигити!
Пътна безопасност може да има с работеща полиция, а не със сто хилядно котило потомствени корумпирани трудоустроени младопенсиониращи шуробадженакорушветчийски лапачи на държавна хранилка, създадено по съветски тертип. Силата на минку рушвета е в това да има палка, трънка и знак 40. Вчера ги гледам от Чирпан до София, на всяка отбивка и храсталак, по един тупань с камера която снима, а оня спи като пор вдовец. Жалко съществуване.
Човека говори истината. Аз само ще го допълня защото умишлено го е пропуснал. КАТ е Комунистическа структура която се ръководи от децата на Комунистите и от живите все още такива. Докато Управляващите тази структура не се изметат не очаквайте нищо добро. Тук в Германия полицията не дебне зад храстите а е на пътя и подпомага движението. Да сте видяли в германия задръстване. Не няма и видите. Когато има ремонт по магистрала веднага движението се отбива по алтернативен път.
Ако вместо отнемане на лихвоточки и глоби се въведе правилото на по-дебелото дърво,и всичко ще се оправи магически!
Кога ще се промени философията по пътна безопасност у нас?