Снимка: Bulgaria ON AIR
fallback

Започва укрепване на падналата подпорна стена по пътя Кричим – Девин. Отсечката остава затворена за автомобили над 3 тона и половина, съобщава Bulgaria ON AIR.

На този фон няколко села в община Родопи могат да останат откъснати от света, заради пропадане на друг път.

Най-вероятната причина за падането на подпорната стена на пътя Кричим – Девин е преовлажняване на ската. Пътят е бил основно ремонтиран през 2019 година, но подпорните стени, които са строени през 60-те години не са реновирани с този проект.

"Няма неизпълнени неща и обектът е приет. Сега за колко време ще се оправи и какво ще правим, не можем да кажем, докато не открием откъде може да се стъпи на здраво нова такава подпорна стена, защото утре пак ще застанете и ще кажете "защо падна, ние не искаме да пада повече", заяви представителят на фирмата изпълнител Паун Иванов.

"Не можем по никакъв начин да говорим за допуснати грешки или пропусната част от проекта", каза областният управител на Пловдив Дани Каназирева.

Пътят остава затворен за автомобили над 3,5 тона, а в зоната на свлачището движението се извършва само в едната лента.

Междувременно няколко села в община Родопи може да се окажат откъснати от света заради свличането на пътя Ситово – Лилково. Така е изглеждало свлачището миналото лято, а така след активизирането на земната маса.

"Аз вчера сутринта забелязах, че има потенциал да продължава да се срутва и се оказах пророк, днес сутринта видях, че поне още 20-30 сантиметра се е свлякло от пътя. Другата седмица предполагам че ситуация ще стане пак бедствена.  Не, няма никаква алтернатива, ще ни слагат талпи да ни носят хляб. Миналата година съм писал три докладни, не за дупки върху пътя, а за дупки отстрани на пътя, които биха довели до днешната ситуация, и никой не си мръдна пръста", подчерта кметският наместник на с. Лилково Румен Димитров.

Пратена е техника за укрепване на свлачището, а пловдивските служби пак обещаха ремонт.

Ремонтите ще са за сметка на Пътната агенция.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

към к.14

преди 3 години

Служителите на КАТ-Правец са известни като едни от най-ревностните изпълнители на ЗДП и глобяват за щяло и нещяло. Само че те би трябвало да следят за състоянието на пътищата в техния район и при възникване на кризисна ситуация да се намесват с цел отстраняването й. Но това срутище, което засега е на 1-1,5 от края на пътното платно,30 м не е означено с пътен знак и продължава да напредва към пътя. А грижи за отстраняването му никой не полага, защото трябва да се изгражда подпорна стена...

13

Срутища

преди 3 години

Такъв проблем има при нас вече от една година: малко след Правец, близо до отбивката за махала Манастирица. Височината на срутището е около 30 м, подпорна стена няма и кметът на Правец очевидно чака през зимата този участък да се заледи и някоя кола да полети в дерето. Мълчат от Правец, мълчи АПИ и РПУ-Правец. Доколкото зная, служителите на КАТ са задължени по своя линия да докладват в ОДМВР-София област, а те - на областния управител и на МРРБ.Ясно е, че хората на В. Златев не са се загрижили.

12

Анонимен

преди 3 години

До Активист на БСПАктивистаааа! Подпорната стена е на над 50години!!!!! Якото строителство при Бай Тошо! Лелееее! Изплюхте си сливиците от злоба! Ядец. Не е ремонт на ремонта. Това да не е вие Гагузов, братко и батко бе!

fallback