Снимка: Pixabay
fallback

След въвеждането на извънредното положение и попадането на страната в критична ситуация се предприеха мерки срещу разпространението на вируса, но последваха и различни затруднения. В платформата на Helpbook.info получихме сигнали, касаещи кризата на различни нива. Ето какво пише наш редовен потребител с въпрос към Центъра за градска мобилност:

"Картата, която редовно ползвам, за да отида на работа, е едномесечна за всички линии и струва 60 лв. Имам две деца, които са ученици и техните карти струват 2х20 лв.

При настъпилото извънредно положение се оказва, че трябва да работя от вкъщи, а децата да учат от вкъщи, т.е. тези заплатени карти на обща стойност 100 лв. са неизползваеми. Въпросът ми към вас е - ще бъдем ли компенсирани по някакъв начин - чрез връщане на сумата или ползване на картите напред във времето, когато обстановката се нормализира? Има ли начин да не изгорим с тази сума?

Втория ми въпрос е относно контролите в градския транспорт. Продължават ли да упражняват задълженията си по утвърдения начин и какви мерки за безопасност са взети, за да се предпазят от зарази хората, които все още се придвижват с автобуси, тролеи, трамваи и метро?"

В друг сигнал разтревожен потребител се обръща към Столична община. Във връзка с настойчивата препоръка да мием ръцете се интересува дали най-после в различни здравни заведения (например ДКЦ) и други обществени места са поставени сапуни в тоалетните за тази цел? "Масовата практика досега е сапуни да липсват, тоалетните са с отчайваща хигиена. Какво е направено за подобряване на хигиената в тези места?“, резонно задава въпроси гражданинът.

Друг потребител, преминавайки с автомобила си през Тетевен, с учудване забелязал, че в цял квартал тъне в тъмнина. Молбата е уличното осветлението да се включва, когато стане тъмно, защото е опасно за автомобили и пешеходци.

Получихме сигнал и за опасен път между с.Владая и с. Мърчаево, където на последния остър десен завой към Мърчаево паветата са разместени, изкъртени и стърчат нагоре. Това наложило да бъдат заобиколени в насрещното платно, което създава предпоставки за ПТП.

Това са само малка част от получените сигнали през седмицата. Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

В.И.

преди 3 години

Вие газ ли пиете, естествено, че трябва да има компенсация!Хората, като са купували карти за месец, три или година са ги купили за определен обем и качество на предлаганата услуга, не за 3 автобуса на ден и метро през 25 мин.Така има логика а?

12

Предложение

преди 4 години

До като върлува този Куровирус на всички пенсионери или лица които имат карти за 50% намаление по БДЖ, да им се отнеме това право ..същото право да важи и повечето градове на страната; при нас в града, пенсионерите по цял ден пътуват през зимата в градския транспорт, топло, приятно, не вали, не духа, а в същото време можем да обсъдим и положението в страната;представете си - пенсионерите благодарение на една карта от 8лв по цял ден са от един магазин в друг, такива като Билла, Лидл, Кауфланд .

11

Анонимен

преди 4 години

До Няма компенсацияЩо да няма? Училищата са затворени и децата не ходят на училище и то с разпореждане на администрацията, а не по моя молба. Тия карти за какво мислиш се купуват?

fallback