Така трябва да изглежда гарата в Стара Загора след 2 години. Снимка: НКЖИ
fallback

Договорът за модернизация на гаров комплекс Стара Загора беше подписан от генералния директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура" инж. Красимир Папукчийски. С това Стара Загора е поредната железопътна гара, която ще бъде обновена по проект, финансиран по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.

Приемното здание на жп гара Стара Загора е проектирано през 70-те години и оттогава не е извършван основен ремонт.

С изпълнението на проекта то ще бъде изцяло ремонтирано, като съществуващата инфраструктура ще бъде модернизирана и ще отговаря на европейските стандарти в железопътния транспорт. Ще се подобри организацията на обслужване в гарата и ще бъдат създадени необходимите удобства и комфорт за пътниците.

Също така ще бъдат въведени мерки за енергийна ефективност, ще се подменят всички инсталации, стенни, подови и таванни покрития, нови фасади и ще бъде изградена нова климатизация. Гарата ще разполага с четири асансьора, за да бъде осигурен достъп до всички нива на хора с намалена подвижност.

Изпълнител на обекта е ДЗЗД "Европейска гара – Стара Загора", което включва фирмите "Парсек Груп" ЕООД, "Престиж бизнес-93" ООД, "Бигла – III" OOД и "АТМ" ЕООД. Стойността на договора е 9 726 944, 27 лв. без ДДС, а срокът му за изпълнение е 24 месеца.

Проект "Реконструкция на гаров комплекс Стара Загора – проектиране, строителство и авторски надзор" се осъществява със съфинансиране от Европейския фонд за регионално развитие, чрез Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

12

Случаен

преди 4 години

Това е много добра новина.Аз обаче питам.Докога в НКЖИ директорите на ЖП секций ще оставят на работа свои хора пенсионери като контрольори и инженери,а надолу се съкращават бройките на бригадири и жп.работници,които пряко отговарят за сигурността.И защо и кой подписа акт 16 на рехабилитираните отсечки,след като 1 година след приемането им те са джунгли от треви и храсти,поради необработените с хербициди земни маси вложени в земното платно.Кога ще отпадне откриване на паразитни длъжности.

11

Анонимен

преди 4 години

А Карлово остана без автогара . И това дочакаха хората , от гарата да вървят до пазара за автобус . Как го допуснаха това чорбаджиите от кметството ? Ами така , те на рейс не се возят и не ги засяга . Навсякъде гара и автогара ги дели най-много една улица , но при нас е обратното , на другия край на града я тъкмят сега ...

10

5

преди 4 години

Следващата стъпка ще е да се намерят пътници за влаковете !Същото е и за санираните училища , две от които се закриха миналата година и предстоят още , поради липса на деца ! За това никой не мисли !Кметът е стар ерген и много служители също без или с едно дете ! Да извиняват , но ако нямат здравословни проблеми да се напънат за по още едно ! А на служба - само ако си родила две деца !?

fallback