Снимка: Архив, Булфото
fallback

При рехабилитацията на пътя Мездра- Своге- Нови Искър по проект "Транзитни пътища", извършена две години преди катастрофата край Своге със 18 жертви, сдружение "Трейс Своге” е изпълнило качествено и в срок ангажиментите си по целия проект и работата му е приета без забележки, се казва в позиция на "Трейс груп холд".

Oще по темата

От компанията заявяват, че ще предприемат всички законови действия за защита на своята репутация от неверни твърдения.

При избраната договорна форма за проекта изпълнителят единствено извършва работите без право да изменя или да коригира заданието за строителство. От "Трейс груп холд" твърдят, че техническият проект, от една страна, съдържа несъответствие с реалните данни и ситуация на трасето, а от друга - с нормативните изисквания за такъв тип път.

Сред тях съществуващите криви са без преходи, което не отговаря на Наредбата за проектиране на пътища. От 50-тия до 76-тия км над 56% от кривите не отговарят на класа на пътя.


По отношение на коефициента на сцепление на пътното покритие, от "Трейс" отбелязват, че в действащата нормативна уредба не са указани стойности за контрол на показателя, а той зависи, освен от качеството на асфалтовото покритие, и от текущата поддръжка и чистотата му. Варовиковите скали са материал, който се използва за почти всички видове асфалт, и използването им е регламентирано в стандартите за асфалтовите смеси, се казва още в позицията на компанията.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

15

Анонимен

преди 5 години

Българите не могат да правят пътища вече, преди можеха! Матриялот е лош и не ми цепете минусите, щото е цитат и не е мое изказване!

14

Dinosaurus

преди 5 години

Ало, разбирачите: кой ви каза, че при ремонт се повишава класа на пътя или техническите характеристики на елементите му? Кой очаква, че от правителството зависи второкласен път да се превърне в магистрала, че и да може да се шофира на автопилот? Бог да даде покой на душите на загиналите, но не търсете под вола теле! Не Трйс са били на волана, нито АПИ, нито Бойко! И нали асфалт не се ядеше и трябваше да се дават парите за магистрали на "бедните". Затова в северна Б-я магистрала няма!!!

13

Анонимен

преди 5 години

Бандитска държава, бандитски фирми изграждат всякакви опасни съоражения. Важното е гербавото усвояване да върви с пълна сила и комисионните да се разцъкват!

fallback